Organizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Gminy w Sułoszowej
Sułoszowa: Organizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Gminy w Sułoszowej
Numer ogłoszenia: 353622 – 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułoszowa, Sułoszowa I 80, 32-045 Sułoszowa, woj. małopolskie,
tel. 12 3896028, faks 12 3896028 wew. 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suloszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń dla pracowników Urzędu Gminy w Sułoszowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie obejmuje organizację szkoleń dla pracowników Urzędu Gminy Sułoszowa (koszt wynagrodzenia wykładowców oraz materiały szkoleniowe – wersja papierowa dla wszystkich szkoleń oraz papierowa i elektroniczna dla kursów MS Word, Excel, Orfice, PowerPoint, LEX, nowoczesne technologie internetowe w Urzędzie). Dla szkoleń informatycznych oraz obsługi programu LEX niezbędne będzie na czas szkolenia, zapewnienie sprzętu komputerowego dla każdego z uczestników. Materiały szkoleniowe oraz wszelka dokumentacja winna być opatrzona logiem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Gminy Sułoszowa. Zamówienie obejmuje trzy główne, oddzielne zadania W skład każdego z nich wchodzą konkretne szkolenia i kursy. Szkolenia muszą się odbywać w godzinach pracy urzędu: Poniedziałek 9:15 – 17:15, Wtorek- Piątek 7:30 – 15:30. Zadanie nr 1: Cykl szkoleń z zakresu Usług szkolenia personelu obejmujący: 1. Szkolenie: Prawo administracyjne 20 godzin – (5 osób) GRUDZIEŃ 2011 r. 2. Szkolenie: Kodeks postępowania administracyjnego 20 godzin – (5 osób) LISTOPAD -GRUDZIEŃ 2011 r. 3. Szkolenie: Ordynacja podatkowa 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 4. Szkolenie: Zasady legislacji uchwał 24 godziny – (5 osób) KWIECIEŃ – MAJ 2012 r. 5. Szkolenie: Zasady pisania dobrych umów cywilnoprawnych 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) STYCZEŃ – LUTY 2012 r. 6. Szkolenie: Opracowanie kodeksu etycznego i procedur jego nieprzestrzegania 5 dni po 6 godzin – (4 osoby) STYCZEŃ – MAJ 2013 r. 7. Szkolenie: Kodeks etyczny 18 godzin dla trzech grup po 9 osób – (27 osób) STYCZEŃ – MAJ 2013 r. 8. Szkolenie: Opracowanie i wdrożenie systemu rozwoju i kompetencji kadr – 4 etapy po 3 dni dla 3 osób -STYCZEŃ-MARZEC 2012 r. Zadanie nr 2: Cykl szkoleń Usług szkolenia w dziedzinie zarządzania 1. Szkolenie: Kadry i płace 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 2. Szkolenie: Ustawa o finansach publicznych 24 godziny – (5 osób) SIERPIEŃ – WRZESIEŃ 2012 r. 3. Szkolenie: Międzynarodowe standardy rachunkowości 32 godziny- (5 osób) WRZESIEŃ – LISTOPAD 2012 r. 4. Szkolenie: Zasady zamknięcia dostawy wody i odbioru ścieków 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) MAJ – CZERWIEC 2012 r. 5. Szkolenie: Opracowywanie kart spraw 18 godzin – (4 osoby) WRZESIEŃ 2012 r. 6. Szkolenie: Windykacja należności podatkowych 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) STYCZEŃ- LUTY 2012 r. 7. Szkolenie: Windykacja należności cywilnoprawnych 3 dni po 6 godzin- (4 osoby) MARZEC – KWIECIEŃ 2012 r. Zadanie nr 3: Cykl szkoleń: Usługi zapoznawania użytkownika z obsługą komputera i usługi szkoleniowe 1. Szkolenie: Korzystanie z programu LEX 24 godziny – (5 osób) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 2. Kurs Power Point ( podstawowy) 40 godzin – (4 osoby) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 3. Kurs: Nowoczesne technologie internetowe w urzędzie 40 godzin -(5 osób) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 4. Szkolenie: Elektroniczny obieg dokumentów 20 godzin dla 3 grup po 9 osób – WRZESIEŃ – GRUDZIEŃ 2012 r. 5. Szkolenie: Zasady funkcjonowania BIP 18 godzin – (4 osoby) PAŹDZIERNIK – GRUDZIEŃ 2012 r. 6. Szkolenie: Umieszczanie informacji w BIP 18 godzin – (4 osoby) PAŹDZIERNIK – GRUDZIEŃ 2012 r. 7. Kurs MS Word (podstawowy) 40 godzin (5 osób) STYCZEŃ – CZERWIEC 2012 r. 8. Kurs: MS Excel (podstawowy) 40 godzin (5 osób) STYCZEŃ – CZERWIEC 2012 r. 9. Kurs MS Office (średniozaawansowany) 40 godzin (5 osób) STYCZEŃ – MAJ 2013 r. 10. Szkolenie: Pisania aktów prawa miejscowego w języku HTML 32 godziny – (5 osób) CZERWIEC – LIPIEC 2012 r. 11. Szkolenie: Opracowanie i wdrożenie procedury aktualizowania opisu świadczonych usług dostępnych w BIP 5 dni po 6 godzin (4 osoby) WRZESIEŃ – GRUDZIEŃ 2012 r. Termin wykonania zamówienia: a) ZADANIE NR 1 – szkolenia odbywać się będą w wyznaczonych jw. miesiącach począwszy od listopada 2011 r. – do maja 2013 r. szczegółowe terminy realizacji szkoleń ustalone będą na min. 7 dni przed planowaną realizacją. b) ZADANIE NR 2 – szkolenia odbywać się będą w wyznaczonych jw. miesiącach począwszy od listopada 2011 r. – do maja 2013 r. szczegółowe terminy realizacji szkoleń ustalone będą na min. 7 dni przed planowaną realizacją. c) ZADANIE NR 3 – szkolenia odbywać się będą w wyznaczonych jw. miesiącach począwszy od listopada 2011 r. – do maja 2013 r. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń ustalone będą na min. 7 dni przed planowaną realizacją d) Miejsce wykonywania zamówienia: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i zadanie nr 3 będą wykonywane w budynku Urzędu Gminy w Sułoszowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.20.00-2, 80.53.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oZamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- owykaz wykonanych z ostatnich 3 lat usług szkoleniowych (minimum 5 usług) w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim zakresem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 5 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w niniejszym pkt.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oWykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oWykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. minimum dwoma trenerami posiadającymi wykształcenie wyższe, z których każdy przeprowadził szkolenia, z co najmniej 5 różnych tematów z zakresu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiada, co najmniej 3 letnie doświadczenie, jako trener. Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w niniejszym pkt.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oOcena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w niniejszym pkt.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 – Cena – 60
- 2 – doświadczenie – 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suloszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sułoszowa; Sułoszowa I 80 SIWZ można również odebrać w pok. nr 27 lub za pośrednictwem poczty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:04.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Sułoszowa I 80 32-045 Sułoszowa – sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cykl szkoleń z zakresu Usług szkolenia personelu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie: Prawo administracyjne 20 godzin – (5 osób) GRUDZIEŃ 2011 r. 2. Szkolenie: Kodeks postępowania administracyjnego 20 godzin – (5 osób) LISTOPAD -GRUDZIEŃ 2011 r. 3. Szkolenie: Ordynacja podatkowa 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 4. Szkolenie: Zasady legislacji uchwał 24 godziny – (5 osób) KWIECIEŃ – MAJ 2012 r. 5. Szkolenie: Zasady pisania dobrych umów cywilnoprawnych 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) STYCZEŃ – LUTY 2012 r. 6. Szkolenie: Opracowanie kodeksu etycznego i procedur jego nieprzestrzegania 5 dni po 6 godzin – (4 osoby) STYCZEŃ – MAJ 2013 r. 7. Szkolenie: Kodeks etyczny 18 godzin dla trzech grup po 9 osób – (27 osób) STYCZEŃ – MAJ 2013 r. 8. Szkolenie: Opracowanie i wdrożenie systemu rozwoju i kompetencji kadr – 4 etapy po 3 dni dla 3 osób -STYCZEŃ-MARZEC 2012 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- o1. Cena – 60
- o2. doświadczenie – 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cykl szkoleń Usług szkolenia w dziedzinie zarządzania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie: Kadry i płace 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 2. Szkolenie: Ustawa o finansach publicznych 24 godziny – (5 osób) SIERPIEŃ – WRZESIEŃ 2012 r. 3. Szkolenie: Międzynarodowe standardy rachunkowości 32 godziny- (5 osób) WRZESIEŃ – LISTOPAD 2012 r. 4. Szkolenie: Zasady zamknięcia dostawy wody i odbioru ścieków 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) MAJ – CZERWIEC 2012 r. 5. Szkolenie: Opracowywanie kart spraw 18 godzin – (4 osoby) WRZESIEŃ 2012 r. 6. Szkolenie: Windykacja należności podatkowych 3 dni po 6 godzin – (4 osoby) STYCZEŃ- LUTY 2012 r. 7. Szkolenie: Windykacja należności cywilnoprawnych 3 dni po 6 godzin- (4 osoby) MARZEC – KWIECIEŃ 2012 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- o1. Cena – 60
- o2. doświadczenie – 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cykl szkoleń: Usługi zapoznawania użytkownika z obsługą komputera i usługi szkoleniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie: Korzystanie z programu LEX 24 godziny – (5 osób) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 2. Kurs Power Point ( podstawowy) 40 godzin – (4 osoby) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r 3. Kurs: Nowoczesne technologie internetowe w urzędzie 40 godzin -(5 osób) LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2011 r. 4. Szkolenie: Elektroniczny obieg dokumentów 20 godzin dla 3 grup po 9 osób – WRZESIEŃ – GRUDZIEŃ 2012 r. 5. Szkolenie: Zasady funkcjonowania BIP 18 godzin – (4 osoby) PAŹDZIERNIK – GRUDZIEŃ 2012 r. 6. Szkolenie: Umieszczanie informacji w BIP 18 godzin – (4 osoby) PAŹDZIERNIK – GRUDZIEŃ 2012 r. 7. Kurs MS Word (podstawowy) 40 godzin (5 osób) STYCZEŃ – CZERWIEC 2012 r. 8. Kurs: MS Excel (podstawowy) 40 godzin (5 osób) STYCZEŃ – CZERWIEC 2012 r. 9. Kurs MS Office (średniozaawansowany) 40 godzin (5 osób) STYCZEŃ – MAJ 2013 r. 10. Szkolenie: Pisania aktów prawa miejscowego w języku HTML 32 godziny – (5 osób) CZERWIEC – LIPIEC 2012 r. 11. Szkolenie: Opracowanie i wdrożenie procedury aktualizowania opisu świadczonych usług dostępnych w BIP 5 dni po 6 godzin (4 osoby) WRZESIEŃ – GRUDZIEŃ 2012 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- o1. Cena – 60
- o2. doświadczenie – 40