Zapytanie ofertowe na realizację inwestycji pn: Sułoszowa, kościół pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa i św. Wawrzyńca, pocz. XX w.: wzmocnienie więźby dachowej – II etap

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na realizację inwestycji pn.:

Sułoszowa, kościół pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa i św. Wawrzyńca, pocz. XX w.: wzmocnienie więźby dachowej – II etap

Zatwierdzam

Proboszcz: ks. Leszek Kołczyk

Sułoszowa, 03.09.2024 r.

I. Dane Zamawiającego:

Parafia pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa i św. Wawrzyńca w Sułoszowej

Sułoszowa, ul. bpa Miłosława Kołodziejczyka 14

32-045 Sułoszowa

II. Informacje ogólne

  1. Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
  4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  5. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia dot. Wykonania przedmiotu zamówienia
  6. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
  7. Wynagrodzenie będzie płatne w częściach, zgodnie z zaawansowaniem odebranych robót i ustalonym wspólnie Harmonogramem rzeczowo – finansowym.
  8. Ostatnia część wynagrodzenia Wykonawcy wypłacona zostanie po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu Umowy, potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru końcowego, nie wcześniej jednak niż po wypłaceniu Zamawiającemu całej kwoty dotacji od Gminy Sułoszowa.

III. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy kościele w Sułoszowej wpisanym do ewidencji zabytków Gminy Sułoszowa zakresem swoim obejmującym II etap prac konstrukcyjno-budowlanych przywracających prawidłowy stan techniczny więźbie dachowej kościoła. Prace polegają na usztywnieniu poluzowanych węzłów elementów konstrukcyjnych, a także wymianie części uszkodzonych i objętych korozją elementów konstrukcyjnych oraz ich wzmocnienia. Zadanie obejmuje także wykonanie prac przy drewnianej i stalowej konstrukcji wieży kościoła, wykonanie odczyszczenia, odgrzybienia i impregnacji konstrukcji drewnianej oraz odczyszczenie i zabezpieczenie konstrukcji stalowej. Zamontowanie dodatkowych pomostów pośrednich w celu bezpiecznego przemieszczania się w obrębie wieży.  Prace należy wykonać w oparciu o projekt budowlany zatwierdzony przez Starostę Krakowskiego – Decyzja nr AB.V.1.650.2024 z dn. 23.07.2024 r. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
  2. Zamawiający posiada prawomocną decyzję Starosty Krakowskiego na wykonanie robót budowlanych – stanowi załącznik nr 3 do zapytania Ofertowego.
  3. Wykonywane prace muszę być prowadzone zgodnie z zaleceniami określonymi w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stanowi załącznik nr 4 do zapytania Ofertowego)
  4. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę lub sprawdzenia dokumentacji projektowej zamówienia. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej – należy ustalić poprzez numer tel. 601434135. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej.

IV. Warunki zamówienia:

  1. Termin realizacji zamówienia: do 30.09.2025r.
  2. Okres gwarancji: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
  3. Wynagrodzenie będzie płatne w częściach, zgodnie z zaawansowaniem odebranych robót i ustalonym wspólnie Harmonogramem rzeczowo – finansowym, w terminie do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
  4. Okres związania ofertą: oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  5. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

V. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Do udziału w postępowaniu uprawnieni są wykonawcy, którzy:
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  3. posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,tj.:
  5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  6. w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 1 projekt polegający na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków o wartości min. 200 tys. zł. W celu potwierdzenia oferent powinien dostarczyć potwierdzenie wykonania usługi w formie np. protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora.
  7. dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37a. ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca                 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2003 nr 162 poz. 1568) lub prowadzenie prac pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia i kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c. ww. ustawy wraz z zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia          tych obowiązków w przypadku wyboru oferty. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do potwierdzenia kwalifikacji wskazanej osoby/wskazanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu. Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy, którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności.
  8. Posiada zdolność finansową w kwocie minimum 400 tys. zł, co winno być potwierdzone wykazem z konta lub potwierdzeniem zdolności kredytowej.
  9. Posiada i przedłoży polisę odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 0,5 mln zł.

VI. Kryteria oceny ofert:

  1. kryterium „cena” (Kc) 100% zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą: Kc = (C min / C x) * 100 pkt gdzie:

Kc = ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium „cena”,

C x = cena zaoferowana w ofercie badanej,

C min = najniższa zaoferowana cena spośród badanych ofert.

  • w zakresie określonym w punkcie V.1.a) – spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów.
  • w zakresie określonym w podpunkcie V.1.b) spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów.
  • najniższa cena – 100%
  • gwarancja – min. 5 lat gwarancji.
  • W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców spełniających kryteria oceny złoży oferty na tę samą cenę, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych.

VII. Tryb zamówienia:

  1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
  2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
  5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
  7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
  8. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

VIII. Sposób oraz termin złożenia ofert:

Oferty należy składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym tel. 601434135.) lub listowanie na adres:

Parafia pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa i św. Wawrzyńca w Sułoszowej Sułoszowa, ul. bpa Miłosława Kołodziejczyka 14 32-045 Sułoszowa

do dnia 04.10.2024 r. do godz. 10:00

(liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego, nie data wysłania!)

Na kopercie powinien znajdować się napis: dotyczy zapytania ofertowego: „Sułoszowa, kościół pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa i św. Wawrzyńca, pocz. XX w.: wzmocnienie więźby dachowej – II etap”.

Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo wynika z reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.

Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.

Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę.

Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.

IX. Warunki zmiany umowy:

  1. Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówień zgodnie z obowiązującym prawem.
  3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w drodze aneksu w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. nietypowe warunki pogodowe, rozprzestrzeniania się pandemii).
  4. Gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana terminu jest możliwa o okres, o jaki działanie Zamawiającego spowodowało opóźnienie w realizacji zamówienia.
  5. Konieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji, pozwoleń/zezwoleń. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim wykonanie zamówienia zgodnie z dodatkową dokumentacją wpłynie na zakres rzeczowy, sposób wykonania, cenę lub termin wykonania zamówienia.
  6. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia niezgodność stanu istniejącego z posiadaną dokumentacją, zmiana jest konieczna do prawidłowego wykonania zamówienia jeżeli wpłynie na rzeczowy sposób wykonania, cenę lub termin wykonania zamówienia.

X. Załączniki:

Zapytanie ofertowe aktualizacja – pobierz

Opis zamówienia aktualizacja załącznik 1 – pobierz

Formularz ofertowy załącznik 2 – pobierz

Pozwolenie na remont załącznik 3 – pobierz

Pozwolenie Konserwatorskie załącznik 4 – pobierz

Projekt umowy załącznik 5 doc – pobierz

Projekt umowy załącznik 5 pdf – pobierz

Aktualizacja dnia 3.10.2024

Data publikacji: | Data modyfikacji:

Nawigacja wpisu

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka prywatności
O ciasteczkach
ZGADZAM SIĘ