OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM na dostarczenie wyposażenia sali przedszkolnej do Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Wielmoży – 2019-12-10

Sułoszowa, dnia 10.12.2019 r.

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

na dostarczenie wyposażenia sali przedszkolnej do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Sułoszowa

ul. Krakowska 139

32-045 Sułoszowa

telefon: 12 389 60 28

fax: 12 389 60 28 wew. 29

Korespondencja z wykonawcami będzie prowadzona: ,

NIP Gminy 677-10-37-576 REGON Gminy 351555520

Godziny urzędowania: poniedziałek 9:15-17:15

wtorek – czwartek 7:30-15:30

Umowa realizowana będzie przez Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wielmoży, Wielmoża, ul. Szkolna 55, 32-045 Wielmoża.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia sali przedszkolnej do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w związku z realizacją projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie obejmuje dostarczenie wyposażenia sali przedszkolnej, do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży, Wielmoża, ul. Szkolna 55, 32-045 Wielmoża.

Lp.

Nazwa

j.m.

ilość

1.

DRZEWKO aplikacja wykonana z MDFu z frezem wym. szer. 40 cm, gr. 1,2 cm, wys. 84 cm

Szt.

1

2.

TABLICA POJEDYNCZA ZIELONA wym. 170 x 100 cm; właściwości magnetyczne
Tablica w komplecie zawiera rynienkę aluminiową

Szt.

2

3.

TABLICA MAGNETYCZNA Ścienna tablica magnetyczna z ramką; w zestawie czarny flamaster oraz zmazywacz. Tablica posiada uchwyt do powieszenia na ścianie. wym. 47 x 67 cm; 1 szt.

Szt.

1

4.

TABLICA INTERAKTYWNA Technologia pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa), możesz obsługiwać tablicę pisakiem, własnym palcem bądź dowolnym, innym przedmiotem.
Model DTO-i78C
Obszar interaktywny [szer./wys. cm] 159,0 x 118,0
Przekątna wymiaru interaktywnego [cm, (cale)] 201,50cm (79,3″)
Wymiar zewnętrzny [szer./wys. cm] 169,20 x 128,40
Przekątna wymiaru zewnętrznego [cm, (cale)] 212,40cm (83,6″)
Format 4:3
Grubość [cm] 3
Waga [kg] 22,5
Powierzchnia tablicy Ceramiczna, matowa, magnetyczna o wysokiej odporności na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne; 25 lat gwarancji na powierzchnię. Łatwa do czyszczenia, dostosowana do używania pisaków suchościeralnych.
Funkcja myszy
Cechy wyróżniające
Funkcja 10-touch- jednoczesna praca dziesięciu osób bez konieczności dzielenia obszaru roboczego na 10 stref!
Technologia rozpoznawania gestów multi gesture
Nie wymaga używania specjalnych pisaków – obsługiwana palcem
Powierzchnia umożliwiająca stosowanie pisaków suchościeralnych
Rozwiązanie Plug&Play- bez potrzeby instalacji sterowników
Czułość na nacisk Czujniki IR odbierają nie tylko lekki dotyk, ale też zbliżenie pisaka/palca mniej niż 2 mm od powierzchni tablicy.
Precyzja 1mm
Tempo śledzenia sygnału 6ms – 12 ms
Zasilanie Energia jest pobierana z komputera za pośrednictwem kabla USB.
Pobór mocy < 250 mA
Wymagany system operacyjny Windows XP/Vista/7/8/10, Mac, Linux
Oprogramowanie Bogate, funkcjonalne i intuicyjne oprogramowanie pozwala na realizację wielu przydatnych, kreatywnych funkcji, jak: rozpoznawanie pisma odręcznego,odtwarzanie video z możliwością ,,pisania” na filmie, zrzuty video, szybkie tworzenie figur geometrycznych. Program posiada bogatą bibliotekę załączników związanych z przedmiotami szkolnymi a także współpracuje z większością formatów graficznych. Integruje się z programami pakietu MS Office pozwalając na ręczne dopisywanie notatek do dokumentów (w formie graficznej).
Wyposażenie Półka na pisaki, kabel USB, 2 pisaki, zestaw montażowy;
Wymagania atmosferyczne
(podczas pracy) Temperatura: od 0 C do 60 C, wilgotność: od 10% do 90%.
Certyfikaty produktu CE, ROHS

Szt.

1

5.

DYWAN MOTYLE Dywan motyl Dywany wykonane w technologii Heat-SET frise charakteryzują się wysokim włosiem o dużej gęstości. Runo dywanu dzięki specjalnemu, karbowanemu splotowi nici jest przyjemne i miłe w dotyku, w użytkowaniu jak i wyglądem przypomina wełnę.
Włókna są antyelektrostatyczne, odporne na odkształcanie i zużycie. Runo antybakteryjne, zabezpieczone zostało przed wnikaniem brudu w głęboką strukturę włosia, dodatkowo dywan pokryto powłoką trudnopalną w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa.
Spód tkany z juty co sprawia, że nie rysuje podłogi i może być stosowany przy ogrzewaniu podłogowym. Znakomicie poddają się wszelkim zabiegom czyszczącym a co najważniejsze, dywany te są przyjazne alergikom.
Dywany objęte Polskim Certyfikatem Higienicznym są wolne od szkodliwych substancji chemicznych.
Parametry dywanu:
Runo +/- 13mm
Waga +/- 2400 g/m2
Skład 100% PP Heat set frise
wym.: 4 x 5 m

Szt.

1

6.

DYWAN MIASTO Dywan miasto • wym. 4 x 5 m
Dywan z nadrukiem ulic i budynków doskonale sprawdzi się w zabawie edukacyjnej albo w wyścigach samochodów. Przędza syntetyczna, termicznie stabilizowana, z efektem typu frise. Technologia Wilton (tkany maszynowo). Posiada atest higieniczny PZH. Wysokość runa ok. 8 mm.

Szt.

2

7.

POJEMNIK PRZEŹROCZYSTY 12 L – nadający się do przechowywania zabawek

Szt.

2

8.

POJEMNIK Z PRZYKRYWKĄ 45 L wym. 56,2 × 38,5 x 27 cm.

Szt.

2

9.

KOSZYK NASTAWNY ŚREDNI

wym. 27 x 17 x 10 cm
• różne kolory

Szt.

20

Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):

392900001- Wyposażenie różne

  1. TERMIN REALIZACJI / WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

23.12.2019 r.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA

          • Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień,

          • Wykonawca powinien posiadać odpowiedni potencjał techniczny do realizacji zamówienia oraz dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,

          • Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonej oferty.

  1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA

  1. Zapytanie prowadzone jest w języku polskim.

  2. Zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

  1. Adres do korespondencji:

Urząd Gminy Sułoszowa

ul. Krakowska 139

32-045 Sułoszowa

e-mail:

  1. Wyjaśnienie oraz zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu:

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści ogłoszenia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia przesłania ogłoszenia;

  2. jeżeli Wykonawca nie złoży wniosku o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w terminie wskazanym w rozdziale V ust. 4 pkt 1 wówczas Zamawiający nie musi udzielić wyjaśnień i może pozostawić wniosek bez rozpatrzenia;

  3. Zamawiający treść pytań wraz z wyjaśnieniami opublikuje na stronie www.suloszowa.pl;

  4. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną zmianę treści ogłoszenia Zamawiający opublikuje na stronie www.suloszowa.pl, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;

  5. w przypadku wprowadzenia zmian, o których mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 4 Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert;

  6. osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Katarzyna Bieda, tel. 12 389 60 28, e-mai:

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

  2. Ofertę należy przygotować w języku polskim, na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 i dostarczony do siedziby Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub elektroniczną na adres e-mail: .

  3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.

  4. Oferta musi być własnoręcznie podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątką imienną. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć kopię stosownego pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy – jeżeli zostało udzielone.

  5. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Zmiana oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY”.

  6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

  1. INFORMACJE O DOKUMENTACH JAKIE MUSZĄ BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY

    1. Sporządzony przez Wykonawcę formularz ofertowy – Załącznik nr 1

    2. Sporządzony przez Wykonawcę formularz cenowy – Załącznik nr 2

    3. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy – jeżeli zostało udzielone.

  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być złożona do dnia 18.12.2019 r. do godziny 11:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na dostawę wyposażenia sali przedszkolnej do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa” na adres: Urząd Gminy w Sułoszowej, ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa pok. 25 – sekretariat bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: .

  2. O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera.

  3. Niezwłocznie po otwarciu i zbadaniu ofert Zamawiający informuje zamieszcza informację na stronie www.suloszowa.pl o:

  1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeśli jest to miejsce wykonywania działalności wykonawcy

  2. wykonawcach którzy podlegają wykluczeniu

  3. wykonawcach których oferty nie podlegają rozpatrzeniu,

  1. WYJAŚNIANIE TREŚCI OFERT, OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, UZUPEŁNIANIE OŚWIADCZEŃ, DOKUMENTÓW I PEŁNOMOCNICTW, SKŁADANIE OFERT DODATKOWYCH

    1. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

    2. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, lub złożył oświadczenia, dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy nie będzie rozpatrywana albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.

    3. W okolicznościach określonych w ust. 2 Zamawiający zażąda złożenia wymaganych dokumentów od Wykonawcy, który został wybrany do realizacji oferty.

    4. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w ust. 3 nie złoży na wezwanie Zamawiającego,
      w wyznaczonym terminie, wymaganych dokumentów, lub uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać Wykonawcę, który zajął kolejne miejsce.

    5. Zamawiający poprawia w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie,

  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

    1. Jeżeli w opisywanym zapytaniu ofertowym, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

    2. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

    3. W przypadku złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie, Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe.

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100%

  1. OCENA OFERT

    1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale X.

    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

    4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnień złożonych dokumentów.

XII. Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO WYKLUCZA SIĘ WYKONAWCÓW, KTÓRZY:

Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego zapytania ofertowego oraz wykonawców, którzy nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.

XIII. OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA:

Ofertę Wykonawcy wykluczonego z zapytania ofertowego uznaje się za odrzuconą.

XIV. OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA NIE PODLEGA ROZPATRZENIU

  1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem rozdziału IX ust. 5 pkt 3 zapytania ofertowego.

  2. Wykonawca w terminie od dnia doręczenia zawiadomienia do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 3 zapytania ofertowego.

  3. Nie zawiera formularza ofertowego.

  4. Formularz ofertowy nie jest własnoręcznie podpisany.

  5. Składane dokumenty nie są czytelne.

  6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny.

  7. Oferta została złożona po terminie.

  8. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

XV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowany na stronie www.suloszowa.pl

XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

  2. Zapytanie ofertowe unieważnia się w szczególności, jeżeli:

  1. nie wpłynęła żadna oferta,

  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

  3. zawiera błędy popełnione przez zamawiającego uniemożliwiające kontynuowanie postępowania bądź zawarcie umowy.

  4. Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie

XVII. INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 2018.127.2 z 23.05.2018 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz jej realizacji jest Wójt Gminy Sułoszowa z siedzibą w Urzędzie Gminy Sułoszowa, Sułoszowa, ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa, e-mail:

  2. kontakt z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Sułoszowa następuje za pomocą adresu e-mail:

  3. przetwarzanie danych osobowych będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania w zakresie dokonania wydatków oraz realizacji zawartej umowy;

  4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.);

  5. podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy;

  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp i wynika z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  7. przekazane dane zawsze będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.

  8. każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługują uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych: żądanie od administratora dostępu do danych osobowych, żądanie od administratora sprostowania danych osobowych, żądanie od administratora usunięcia danych osobowych, dla przypadków określony w art. 17 RODO, żądanie od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, dla przypadków określonych w art. 18 RODO, wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, dla przypadków określony w art. 21 RODO, wniesienie skargi do organu nadzorczego – do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

  9. dane osobowe, osoby której dotyczą, nie będą przekazywane do państw trzecich.

  10. dane zbierane przez Wójta Gminy Sułoszowa nie będą poddawane profilowaniu.

Zamawiający informuje, że:

  1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,

wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

XVIII. ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)

  2. Formularz cenowy (Załącznik nr 2)

  3. Wzór Umowy (Załącznik nr 3)

Data publikacji: | Data modyfikacji:

Nawigacja wpisu

Wykorzystujemy pliki cookies.
Polityka prywatności
O ciasteczkach
ZGADZAM SIĘ