Ogłoszenie – nabór na stanowisko
WÓJT GMINY SUŁOSZOWA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
INSPEKTOR DS. OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ w Urzędzie Gminy w Sułoszowej
WÓJT GMINY SUŁOSZOWA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO |
INSPEKTOR DS. OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ w Urzędzie Gminy w Sułoszowej
|
I. LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW |
1 etat |
II. PODSTAWOWE OBOWIAZKI |
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
1. prowadzenie spraw wojskowych w zakresie ustalonym odrębnymi ustawami; 2. organizowanie i przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej; 3. organizowanie służby stałego dyżuru dla potrzeb zarządzania kryzysowego; 4. planowanie i organizowanie akcji kurierskiej i mobilizacyjnego uzupełnienia sił zbrojnych; 5. planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony; 6. prowadzenie postępowania reklamacyjnego z urzędu i na wniosek; 7. planowanie, kierowanie, koordynowanie i kontrola przedsięwzięć obrony cywilnej realizowanych przez instytucje, podmioty gospodarcze działające na terenie Gminy; 8. przygotowywanie i zapewnianie prawidłowego działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania; 9. opracowywanie i aktualizacja planów OC i zarządzania kryzysowego Gminy, nadzór nad opracowaniem planów przez instytucje gospodarcze i inne jednostki organizacyjne, na których ciąży taki obowiązek; 10. ustalanie zadań w zakresie obrony cywilnej i gotowości cywilnej dla instytucji, podmiotów gospodarczych i innych jednostek organizacyjnych na terenie Gminy; 11. kierowanie przygotowaniem ewakuacji ludności oraz koordynowanie tych działań; 12. planowanie i realizacja zapotrzebowania w sprzęt i środki, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji i eksploatacji sprzętu oraz środków obrony cywilnej; 13. planowanie i realizacja zadań związanych z zabezpieczeniem ujęć wody w czasie osiągania wyższych stanów gotowości obronnej oraz zabezpieczenia dostaw wody dla ludności na cele obronne; 14. planowanie i realizacja zadań związanych z zabezpieczeniem w ukryciu ludności na terenie Gminy; 15. organizowanie szkoleń ludności w zakresie obronnym i powszechnej samoobrony; 16. planowanie i realizacja zadań związanych z podwyższeniem gotowości obronnej; 17. planowanie realizacji zestawów zadań obronnych dotyczących osiągania gotowości obronnej dla poszczególnych jednostek organizacyjny
2. w zakresie ochrony informacji niejawnych: 1. bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w urzędzie; 2. udostępnianie lub wydawanie dokumentów oznaczonych klauzulami “zastrzeżone” osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa; 3. egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne; 4. kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów niejawnych; 5. wykonywanie poleceń pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych; 6. prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom; 3. w zakresie ochrony przeciwpożarowej: 1) prowadzenie dokumentacji związanej z: a) przeglądem i ubezpieczeniem samochodów i sprzętu przeciwpożarowego, b) zakupem sprzętu przeciwpożarowego, c) rozliczaniem kierowców zatrudnionych do wykonywania czynności związanych z obsługą przeciwpożarową, d) przychodem i rozchodem paliwa, e) współpraca z konserwatorami OSP pojazdów w zakresie kart drogowych, rozliczania czasu pracy kierowców, rozliczania zużycia paliwa, ubezpieczania pojazdów dotyczące stanowiska: kierowcy – konserwatora sprzętu pożarniczego, f) współpraca z Komendantem Gminnym OSP. Prowadzenie innych spraw związanych z działalnością OSP. 4. w zakresie organizacji zgromadzeń i imprez masowych na terenie Gminy. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleń na zgromadzenie i przeprowadzanie imprez masowych na terenie Gminy. |
III. WARUNKI PRACY NA DANYM STANOWISKU PRACY |
· Praca w wymiarze 1 etatu , biurowa, umysłowa , samodzielna, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, · Praca wymagająca współpracy z innymi komórkami urzędu a także innymi i instytucjami, · Dyspozycyjność, · Sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozmienieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekracza 6% |
IV. MAGANIA NIEZBĘDNE( WYKSZTALCENIE,UPRAWNIENIA , STAŻ |
· Obywatelstwo polskie, · Wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, preferowane kierunki: wojskowe, zarządzanie kryzysowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne, · Co najmniej 3 letni staż pracy w strukturach związanych z obronnością, · Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office-word, excel ), · Znajomość ustaw : – ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, – ustawy o zarządzaniu kryzysowym, – samorządzie gminnym, – KPA – o ochronie informacji niejawnych – o ochronie danych osobowych – o bezpieczeństwie imprez masowych |
V. WYMAGANIA DODATKOWE |
Prawo jazdy kat. B, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, Odporność na stres |
VI. UMIEJĘTNOŚCI |
· Umiejętność analitycznego myślenia, · Umiejętność pracy w zespole, · Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych. |
VII. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA |
· List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, z numerem telefonu, · CV · Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*( do pobrania na stronie www.suloszowa.pl lub w Biuletynie Informacji Publicznej, · Kserokopia dyplomu poświadczająca wymagane wyksztalcenie, · Opis dotychczasowej pracy, · Dokumenty potwierdzające 3-letni staż pracy (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu ), · Podpisane oświadczenia : – o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji* – o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe* – o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych* · Kserokopia dowodu osobistego. * druki do pobrania na stronie . |
VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW |
Dokumenty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego ) z dopiskiem na kopercie ,,Nabór na stanowisko inspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i ochrony przeciwpożarowej” do dnia 12 grudnia 2017r.do godz. 15,30 w pok. 25 lub wysłać na adres : Urząd Gminy w Sułoszowej ul. Krakowska 139 , 32-045 Sułoszowa |
IX. INNE INFORMACJE |
Dodatkowe informacje w sprawach rekrutacji można uzyskać w pok.15 lub tel. 12 3896028 wew.15 Wszelkie informacje w sprawach rekrutacji, podane będą do publicznej wiadomości . Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.suloszowa.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Sułoszowej. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności. W terminie 2 tygodni po ogłoszeniu naboru należy odebrać złożone dokumentu( dotyczy osób które nie zakwalifikowały się ) Po upływie tego terminu dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie. |
WÓJT
Stanisław Gorajczyk