Zapytanie ofertowe – Remont pomieszczeń gospodarczych na potrzeby szkoleniowo-operacyjne w remizie OSP Sułoszowa II
Sułoszowa, dnia 19.08.2022 r.
RO.5543.8.2022
Zapytanie ofertowe – 271.9.B.CH.2022
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
Przedmiot zapytania (nazwa):
Remont pomieszczeń gospodarczych na potrzeby szkoleniowo-operacyjne w remizie OSP Sułoszowa II
- Zamawiający: Gmina Sułoszowa
- 32-045 Sułoszowa ul. Krakowska 139
- telefon: 123896028; Faks: 123896028 w. 29
- Adres strony internetowej: www.suloszowa.pl
- korespondencja z Wykonawcami będzie prowadzona: ;
- NIP Gminy 677-10-37-576; REGON Gminy 351555520
- Godziny urzędowania: poniedziałek 915– 1715
wtorek – piątek 730 – 1530
Telefon do kontaktu w sprawach związanych z przedmiarem – Prezes Sułoszowa II– 507 781 801
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujące prace:
- Roboty rozbiórkowe,
- Roboty budowlane,
- Roboty sanitarne,
- Roboty elektryczne,
- Wykonanie korytek odwadniających zapobiegających zalewania piwnic
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w „przedmiarze robót” stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia. Wskazanym jest, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników (dostosowanie odpowiedniej technologii, dobór materiałów i urządzeń) wpływających na przygotowanie oferty i określenie ceny ryczałtowej.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe, 45421000-4- Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45421146-9- Instalowanie sufitów podwieszanych
- Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
- Należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
- Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: propozycja cenowa na zadanie pn.: Remont pomieszczeń gospodarczych na potrzeby szkoleniowo-operacyjne w remizie OSP Sułoszowa II.
- Ceny w niej podane należy napisać cyfrowo i słownie,
- Należy pisać w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką,
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wymagany termin realizacji umowy: 11.2022 r.
- Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i wyboru ofert:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena (C) |
60 % |
Okres gwarancji (G) |
40 % |
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach: P = C+G
W przypadku uzyskania przez dwie lub więcej ofert jednakowej ilości punktów postępowanie wygrywa oferta o najniższej cenie.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
a)Liczba punktów uzyskanych w „kryterium cena” będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
C min
C= ————————– x 60 pkt (zaokrąglone do 2 miejsca po przecinku)
Cbad
gdzie: C min – najniższa cena całkowita spośród badanych ofert
C bad – cena całkowita oferty badanej
C1 – liczba punktów badanej oferty w kryterium najniższa cena
b) Liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji” będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
G bad
G = ————————– x 40 pkt
G max
gdzie: G bad– Łączny okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie
(min. 36 miesięcy, max 60 m-cy)
G max – najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
Uwaga:
Łączny okres gwarancji musi być podany w Formularzu oferty w pełnych miesiącach (minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy).
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w ofercie okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zaproszenia.
Jeśli Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże dodatkowego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy na wykonane roboty. Najdłuższy punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę większej liczby miesięcy, Zamawiający przyjmie 60 miesięcy jako Gmax do obliczenia liczby punktów w kryterium „Przedłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty”.
- Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:
- Formularz propozycji wg załączonego wzoru (zał. nr 1),
- Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym,
- Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona
w formie spółki cywilnej. - Należy przedstawić oświadczenie, że osoba/osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. nr 2).
- kosztorys ofertowy.
- Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
- Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- Obowiązujący podatek od towarów i usług.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.
- Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć do dnia 01.09.2022 r. do godziny 1300 w zaklejonej kopercie w Urzędzie Gminy Sułoszowa; 32-045 Sułoszowa ul. Krakowska 139.
Ofertę można przesłać również elektronicznie w formie podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres:
Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona wykonawcy bez jej otwarcia. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
- Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:
Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 01.09.2022 r. o godzinie 1310
w siedzibie Urzędu Gminy Sułoszowa w pokoju nr 16.
- Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego:
Bernadetta Chmiest, tel. 123896028 w. 16.
- Prowadzenie procedury wraz z negocjacjami
- Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców zaproszonych do ewentualnych negocjacji.
- W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykonawcach:
- których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,
- których oferty zostały odrzucone – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
- Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
- Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi wykonawcami, zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert ostatecznych.
- Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
- Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 5 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany wykonawca ma podpisać umowę. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do treści umowy zawiera załącznik nr 3.
Załączniki:
- druk propozycji cenowej,
- oświadczenie,
- projekt umowy,