ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Sułoszowa: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 242336 – 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
ZOBACZ WYNIKI
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułoszowa, Sułoszowa I 80, 32-045 Sułoszowa, woj. małopolskie,
tel. 12 3896028, faks 12 3896028 wew. 29.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.suloszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Sułoszowa – Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1. Centrum Kultury w Sułoszowej 2. Zespół Placówek Oświatowych w Woli Kalinowskiej 3. Publiczne Przedszkole w Sułoszowej 4. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Sułoszowej 5. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Batalionów Chłopskich w Sułoszowej 6. Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Wielmoży. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 1.2 Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.10.2012r. do 31.12.2013r. wynosi 267 957,50 kWh. ( w okresie od 01.10.2012r. do 31.12.2012r. – 53 591,50 kWh w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. – 214 366,00 kWh ) 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 1.3 Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ – pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi: Taryfa Cxx: 776 837,50 kWh (w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. – 155 367,50 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 621 470,00 kWh). Taryfa Gxx: 2 333,75 kWh (w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. – 466,75 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 1 867,00 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2, 7.3.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
koncesję, zezwolenie lub licencję III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suloszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sułoszowa; Sułoszowa I 80 32-045 Sułoszowa SIWZ można również odebrać w pok. nr 11 lub za pośrednictwem poczty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:17.07.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Sułoszowa I 80 32-045 Sułoszowa – sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.10.2012r. do 31.12.2013r. wynosi 267 957,50 kWh. ( w okresie od 01.10.2012r. do 31.12.2012r. – 53 591,50 kWh w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. – 214 366,00 kWh ) 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ – pozostałe obiekty.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi: Taryfa Cxx: 776 837,50 kWh
(w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. – 155 367,50 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 621 470,00 kWh). Taryfa Gxx: 2 333,75 kWh (w okresie od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. – 466,75 kWh. W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 1 867,00 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2, 7.3.2),
w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji
w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej
i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy
o świadczenie usług dystrybucji. -
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.