Dyżur Gminnej Komisji Wyborczej w dn. 01.08.2024

            Gminna Komisja Wyborcza w Sułoszowa zawiadamia, iż w dniu 01.08.2024 w godzinach 13.00.-15.30 w Urzędzie Gminy Sułoszowa, w pokoju nr 3 będzie pełniła dyżur w związku z organizacją ponownych wyborów do Rady Gminy Sułoszowa w okręgu wyborczym nr 4 zarządzonych na dzień 4 sierpnia 2024.

Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej

Justyna Milej




OBWIESZCZENIE Gminnej Komisji Wyborczej o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach ponownych do Rady Gminy Sułoszowa zarządzonych na 04.08.2024 r.

Na podstawie art. 435 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 2408 oraz z 2024 r. poz. 721) Gminna Komisja Wyborcza w Sułoszowej podaje do wiadomości publicznej informację o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach ponownych do Rady Gminy Sułoszowa zarządzonych na dzień 4 sierpnia 2024 r.

Okręg wyborczy Nr 4

1.

ZABIELSKI Adam Julian, lat 60, zam. Sułoszowa,

zgłoszony przez KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ – Lista nr 1

 

 

2.

SZEWCZYK Justyna Sylwia, lat 34, zam. Sułoszowa,

zgłoszona przez KKW TRZECIA DROGA PSL-PL2050 SZYMONA HOŁOWNI – Lista nr 3

 

 

Przewodniczący

Gminnej Komisji Wyborczej w Sułoszowej

 Justyna Milej




WÓJT GMINY SUŁOSZOWA ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ NA ZADANIE PN. “DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ Z GMINY SUŁOSZOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/25”

Zamawiający: Gmina Sułoszowa

                     ul. Krakowska 139

                     32-045 Sułoszowa

                     e-mail: gmina@suloszowa.pl

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie w roku szkolnym 2024/2025 dzieci niepełnosprawnych i opieka w czasie przewozu, z miejsca zamieszkania do Szkół i z powrotem.

Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów z terenu Gminy Sułoszowa do szkół w Olkuszu i  Wolbromiu  oraz odwiezienie ich do miejsca zamieszkania.

Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie na następujących trasach:

Trasa nr 1, dowóz do Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu ul. Kochanowskiego 2 i z powrotem, z zapewnieniem opieki; łącznie 1 uczeń

Sułoszowa, ul. Olkuska (1 uczeń) – Olkusz ul. Kochanowskiego 2

Trasa nr 2, dowóz do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wolbromiu ul. Skalska 22 i z powrotem, z zapewnieniem opieki; łącznie 7 uczniów

Sułoszowa, ul. Szlachetna  (1 uczeń) – Wolbrom ul. Skalska 22,

Sułoszowa, ul. Słoneczna  (2 uczniów) – Wolbrom ul. Skalska 22

Sułoszowa, ul. Źródlana (1 uczeń) – Wolbrom ul. Skalska 22

Wielmoża, ul. Szkolna (1 uczeń) – Wolbrom ul. Skalska 22

Wielmoża, ul. Poręba (1 uczeń) – Wolbrom ul. Skalska 22

Wielmoża, ul Długa  (1 uczeń) – Wolbrom ul. Skalska 22

Dowóz uczniów na wszystkich trasach zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów w godzinach 7 – 9.00   

Odwóz uczniów na wszystkich trasachwgodzinach 13 – 16.00zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych. Uszczegółowiony czas dojazdów i odjazdów  po uzgodnieniu z Zamawiającym, rodzicami lub opiekunami oraz z dyrektorami  szkół.

Pozycja we wspólnym słowniku zamówień CPV:

  • 60130000-8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:

  1. Należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: propozycja cenowa na zadanie pn.: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół  z Gminy Sułoszowa w roku szkolnym 2024/2025”
  3. Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  4. Ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką,
  5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – na poszczególne trasy.

Zamawiający wymaga, że w przypadku złożenia oferty częściowej obowiązują zestawy tras przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia.

  1. Wymagany termin realizacji umowy:

Rozpoczęcie: 02.09.2024r.

Zakończenie: 30.06.2025r. oraz trasa nr 2 z możliwością przedłużenia do 31.07.2025r. zgodnie z zapotrzebowaniem uczniów.

Realizacja w dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych i letnich oraz dni świątecznych. Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego.

  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: 
    CENA – 100%

  • Propozycja ma zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz propozycji cenowej wg załączonego wzoru – zał. nr 1
  2. Kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem,
  3. Wypełniony i zaparafowany wzór umowy – zał. 2,
  4. Kserokopia dowodów rejestracyjnych pojazdów, którymi będzie wykonywana usługa,
  5. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
  6. licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
  7. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia
  8. wykaz osób – zał. nr 3
  9. potencjał techniczny – zał. nr 4
  10. oświadczenie – zał. nr 5
  11. oświadczenie – zał. nr 6 potwierdzające, iż wykonawca posiadania i stosuje „Standardy ochrony małoletnich” zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich z dnia 13 maja 2016 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560 z późn. zm.)

  • Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowej:

W cenę propozycji należy wliczyć:

  • Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  • Obowiązujący podatek od towarów i usług.

Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

  • Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 22.07.2024r. do godziny 1100 w zaklejonej kopercie w Urzędzie Gminy Sułoszowa; Sułoszowa ul. Krakowska 139.

Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona wykonawcy bez jej otwarcia. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.

  • Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:

Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 22.07.2024r. o godzinie 1115 w siedzibie Urzędu Gminy Sułoszowa w pokoju nr 26.

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami z ramienia zamawiającego są:

Monika Zając, tel. 123896028 w. 12.

 e-mail mzajac@suloszowa.pl

  • Informacje dotyczące zawierania umowy:

W terminie do 5 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany wykonawca ma podpisać umowę. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej.

Załączniki:

  1. druk propozycji cenowej,
  2. wzór umowy
  3. wykaz osób
  4. potencjał techniczny
  5. oświadczenie
  6. oświadczenie – standardy

Zamawiający:

Wójt Gminy Sułoszowa




OSTRZEŻENIE METEOROLOGICZNE NR 234 – od godz. 14:00 dnia 12.07.2024 do godz. 03:00 dnia 13.07.2024 – Prognozowane są burze, którym miejscami będą towarzyszyć bardzo silne opady deszczu od 35 do 50 mm oraz porywy wiatru do 90 km/h, lokalnie 115 km/h. Miejscami duży grad.




OSTRZEŻENIE METEOROLOGICZNE NR 210 – od godz. 12:00 dnia 06.07.2024 do godz. 18:00 dnia 07.07.2024 – Prognozuje się upał. Temperatura maksymalna w dzień miejscami od 30°C do 32°C.




WÓJT GMINY SUŁOSZOWA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych – 1 etat

w pełnym wymiarze czasu pracy

w Urzędzie Gminy Sułoszowa w Referacie Gospodarki Gminnej, Planowania, Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Sułoszowa  ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa

 

Wymagania niezbędne.

Dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wykształcenie oraz doświadczenie:

Wykształcenie wyższe oraz co najmniej 1 rok doświadczenia w strukturach administracji publicznej samorządowej lub rządowej na podobnym stanowisku (z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi).

 

Wymagania dodatkowe podlegające ocenie.

  1. Znajomość przepisów prawa:

– ustawy  Prawo zamówień publicznych, 

– ustawy prawo budowlane,

– ustawy o finansach publicznych,

–  ustawy o samorządzie gminnym,

– ustawy o drogach publicznych,

– ustawy o pracownikach samorządowych,

– ustawy o ochronie danych osobowych.

  1. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, zdolności logicznego i analitycznego myślenia.
  2. Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, odporność na stres.
  3. Znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office).
  4. Prawo jazdy kat B.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.

  1. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Obsługa platformy zakupowej dla wykonawców Urzędu Gminy Sułoszowa
  3. Prowadzenie rejestru umów o zamówienie publiczne w zależności od wartości i trybu udzielenia zamówienia.
  4. Prowadzenie rejestru postępowań oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji.
  5. Opracowanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym oraz przygotowanie umowy
    o zamówienie publiczne.
  6. Opracowanie specyfikacji warunków zamówienia.
  7. Przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienie publicznego wraz
    z wyborem wykonawcy.
  8. Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych.
  9. Monitorowanie przebiegu zamówienia publicznego.
  10. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych.
  11. Udział w pracach komisji przetargowej.
  12. Udzielanie merytorycznej pomocy innym pracownikom urzędu oraz jednostek organizacyjnych.
  13. Opracowywanie i aktualizacja rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych dla Gminy Sułoszowa.
  14.  Przygotowywanie, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie inwestycji oraz prowadzanie dokumentacji realizowanych zadań inwestycyjnych.
  15.  Koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzaniem projektów technicznych.
  16.  Ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok.
  17. Przekazanie wykonawcom terenu budowy (remontu/ przebudowy/budowy).
  18. Współpraca z inspektorami nadzoru.
  19.  Przygotowywanie projektów umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków
    i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego.
  20. Przygotowani  dokumentacji dla oferentów.
  21. Prowadzenie spraw odbioru robót  i przeglądów gwarancyjnych.
  22. Wykonywanie innych czynności zgodnie z właściwością rzeczową stanowiska prac oraz poleceń Wójta lub bezpośredniego przełożonego

Informacja o warunkach pracy na stanowisku.

  1. W budynku Urzędu Gminy w Sułoszowej ul. Krakowska 139 istnieje podjazd dla osób niepełnosprawnych i winda.
  2. Praca w wymiarze 1  etatu, 40 godz. tygodniowo – siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna.
  3. Praca wymaga wyjazdów w teren oraz kontaktów współpracy z innymi komórkami urzędu i instytucjami w związku z realizacją zadań.
  4. Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie.
  5. Wysokie zdolności komunikacyjne.
  6. Planowany okres zatrudnienia – lipiec 2024 r.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu maju 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy Sułoszowa, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6 %.

 

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz numerem telefonu (własnoręcznie podpisane)
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie*.
  4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem przez kandydata).
  7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe * (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
  8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.*
  9. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
  11. Oświadczenie (informację) w sprawie ochrony danych osobowych zwaną dalej RODO*.

* druki do pobrania na stronie.

 

Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 12 lipca 2024 r.  do godz. 15.00 na adres: Urząd Gminy Sułoszowa ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa, I piętro, pokój nr 25 (Dziennik Podawczy) w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Sułoszowa – Podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych.”

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu oferty) nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.suloszowa.pl,
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sułoszowa oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sułoszowej.

Dodatkowych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Sułoszowa lub pod numerem
tel. 12 3896028 wewn.15

Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny.

Sułoszowa, 28.06.2024 r.




OSTRZEŻENIE METEOROLOGICZNE NR 206 – OD GODZ. 11:00 DO 18:00 DN. 01.07.2024 R. – MIEJSCAMI PROGNOZOWANE SĄ BURZE, KTÓRYM BĘDĄ TOWARZYSZYĆ SILNE OPADY DESZCZU OD 20 DO 35 MM ORAZ PORYWY WIATRU DO 85 KM/H. LOKALNIE WIATR.




WÓJT GMINY SUŁOSZOWA OGŁASZA NABÓR NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE – Kierownik Klubu Dziecięcego w Sułoszowej – 1/4 etatu

Nazwa i adres jednostki: Klub Dziecięcy w Sułoszowej, ul. Szkolna 7, 32-045 Sułoszowa

  1. Wymagania niezbędne.

 

Dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  5. nie jest objęta zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
    f. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym
  6. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
  7. brak pozbawienia, zawieszenia, ograniczenia władzy rodzicielskiej aktualnie i w przeszłości
  8. wypełnia obowiązek alimentacyjny, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.

 

Wykształcenie oraz doświadczenie:

   – wykształcenie wyższe,

   – 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi.

 

  1. Wymagania dodatkowe podlegające ocenie.
  2. Preferowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
  3. Znajomość przepisów:

Ustawa o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, Kodeks Pracy, ustawa o samorządzie gminnym, kodeks Postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych,
3.Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, zdolności logicznego i analitycznego myślenia.
4. Znajomość przepisów BHI i przeciwpożarowych,
5. Znajomość specyfiki funkcjonowania samorządu terytorialnego
6. Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, odporność na stres.

  1. Umiejętności komunikacyjne polegające na skutecznym przekazywaniu informacji.
    8. Znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office).
    9. Prawo jazdy kat B.

 

  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
  1. Organizowanie pracy Klubu Dziecięcego i nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem – w tym podejmowanie decyzji finansowych, kadrowych, organizacyjnych.
  2. Opracowanie i realizacja planów działalności finansowo-gospodarczej w celu zapewnienia optymalnego wykorzystania środków na realizację zadań statutowych
  3. Dysponowanie w ramach upoważnień i pełnomocnictw środkami finansowymi zgodnie z przepisami prawa.
  4. Zapewnienie właściwych warunków pracy i przestrzeganie przepisów BHO i przeciwpożarowych.
  5. Organizacja i nadzór nad sprawowaniem opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej.
  6. Organizacja rekrutacji dzieci do Klubu.
  7. Opracowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji.
  8. Współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do klubu, w szczególności przez udzielanie porad, informacji i konsultacji.
  9. Budowanie pozytywnego wizerunku jednostki, doskonalenie standardów opieki.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
  2. Budynek Klubu Dziecięcego jest usytuowany na parterze.
  3. Praca w wymiarze 1/4 etatu, 10 godz. tygodniowo – siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna.
  4. Praca wymaga wyjazdów w teren oraz kontaktów współpracy z innymi komórkami urzędu i instytucjami w związku z realizacją zadań.
  5. Praca wymaga obsługi komputera.
  6. Wysokie zdolności komunikacyjne.
  7. Planowany okres zatrudnienia – wrzesień 2024 r.
  8. Istnieje możliwość zwiększenia zatrudnienia do 1 etatu w części jako opiekun 3/4 etatu przy spełnieniu wymagań wskazanych w ustawie o opiece nad dziećmi do lat 3.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
    W miesiącu maju 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    w Urzędzie Gminy Sułoszowa, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6 %.

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz numerem telefonu (własnoręcznie podpisane)
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie*.
  4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem przez kandydata).

Oświadczenia:

– Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe * (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)

– Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.*

– Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
– oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz , ze władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona
– oświadczenie, ze kandydat wypełnia obwiązki alimentacyjne, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
– oświadczenie, że kandydat nie jest objęty zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

– Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

– Oświadczenie (informację) w sprawie ochrony danych osobowych zwaną dalej RODO*.

 

* druki do pobrania na stronie.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 12 lipca 2024 r. na adres: Urząd Gminy Sułoszowa ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa, I piętro, pokój nr 25 (Dziennik Podawczy) w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Klubu Dziecięcego w Sułoszowej.”

 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu oferty) nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.suloszowa.pl,
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sułoszowa oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sułoszowej.

Dodatkowych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Sułoszowa lub pod numerem
tel. 12 3896028 wewn.15

 

Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny.

 

Sułoszowa, 28.06.2024 r.




WÓJT GMINY SUŁOSZOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZEDNICZE – PODINSPEKTOR – EKODORADCA

w Urzędzie Gminy w Sułoszowej w Referacie Planowania, Gospodarki Gminnej, Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej na stanowisko: Podinspektor – Ekodoradca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Sułoszowa ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa

  1. Wymagania niezbędne.

 

  1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ochrona środowiska, administracja).
  2. Co najmniej 1 rok stażu pracy w strukturach administracji publicznej – samorządowej lub rządowej (z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi).

Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:

  1. a) jest obywatelem polskim,
  2. b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. d) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

  1. Wymagania dodatkowe podlegające ocenie.

 

  1. Wiedza z zakresu między innymi: ochrony środowiska, energetyki, źródeł ciepła, odnawialnych źródeł energii.
  2. Znajomość przepisów:

– ustawa – Prawo ochrony środowiska

– ustawa o samorządzie gminnym,

– ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

– Program Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego, Uchwała antysmogowa dla Małopolski

– Program „Czyste Powietrze”

– instrukcja kancelaryjna, znajomość struktur organizacyjnych administracji publicznej.

  1. Umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, znajomość Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
  2. Prawo jazdy kat. B
  3. Komunikatywność, gotowość do wyjazdów w teren.
  4. Samodzielność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres.

 

  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.

1.Wykonywanie zadań związanych z realizacją projektów dotyczących instalacji odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach mieszkańców gminy Sułoszowa oraz budynkach użyteczności publicznej.
2. Współtworzenie gminnej strategii ochrony powietrza.
3. Aktualizacja i integracja gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych w Planie gospodarki niskoemisyjnej, Programie ograniczania niskiej emisji oraz założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, paliwa gazowe i energię elektryczną.
4. Nadzór nad wdrażaniem przyjętej w gminie strategii gospodarki niskoemisyjnej poprzez inicjowanie działań i inwestycji służących ograniczeniu emisji zanieczyszczeń powietrza oraz gazów cieplarnianych.
5. Pomoc w osiąganiu celów programu ochrony powietrza dla Województwa Małopolskiego.
6. Pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego dla gminy na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń, podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie.
7. Pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego na realizację programów pomocowych dla mieszkańców służących ograniczaniu emisji zanieczyszczeń, pomoc dla mieszkańców
w skorzystaniu z tych programów, w tym pomoc w prawidłowym wypełnieniu wniosku o dotację.
8. Udzielanie porad mieszkańcom w zakresie wymiany źródła centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz modernizacji energetycznej budynku.
9. Prowadzenie edukacji mieszkańców, organizacja spotkań w zakresie oszczędności zużycia energii oraz ekologicznych i zdrowotnych korzyści z wymiany źródeł ciepła.
10.Monitorowanie i projektowanie budżetu w ramach realizowanych zadań.
11. Przygotowywanie projektów umów w zakresie realizowanych zadań.
12. Rozliczanie wydatków związanych z realizacją poszczególnych zadań.
13. Przygotowywanie raportów, zestawień, sprawozdań w zakresie ochrony powietrza 
o charakterze zewnętrznym oraz dla instytucji zewnętrznych.
14. Współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochroną powietrza (np. z innymi organami administracji publicznej, z powołanymi w WFOŚiGW
w Krakowie ekspertami ds. energetyki etc.).
15. Przeprowadzanie kontroli planowych w gospodarstwach prywatnych oraz podmiotach gospodarczych w zakresie przestrzegania prawa ochrony środowiska, zakazu spalania odpadów komunalnych w paleniskach oraz nakazów, ograniczeń lub zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw wprowadzonych na obszarze Województwa Małopolskiego.
16. Obsługa platformy Ekointerwencje (w tym kierowanie spraw do ukarania w razie wystąpienia).
17. Pobieranie próbek popiołu do badań i obsługa karnych zgłoszeń.
18.Wykonywanie zadań związanych kompleksowa obsługą mieszkańców gminy w zakresie realizacji Programu „Czyste Powietrze (w tym obsługa punktu konsultacyjno-informacyjnego).
19. Zbieranie informacji w celach inwentaryzacyjnych- tworzenie ankiet, prowadzenie spotkań, obsługa bazy inwentaryzacji ogrzewania budynków oraz innych baz tworzonych
w tym zakresie.
20. Kompleksowa obsługa Gminnego Programu Wymiany Kotłów.
21. Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w warsztatach, seminariach, konferencjach.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.
  2. W budynku Urzędu Gminy w Sułoszowej ul. Krakowska 139 (budynek urzędu, istnieje podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak windy).
  3. Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godz. tygodniowo – siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna, obsługa interesantów, praca w terenie.
  4. Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu, innymi urzędami i instytucjami.
  5. Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie.
  6. Wysokie zdolności komunikacyjne.
  7. Planowany okres zatrudnienia – sierpień 2024 r.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

 

W miesiącu maju 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych Urzędzie Gminy w Sułoszowej, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6 %.

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny (podpisany).
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz numerem telefonu (podpisane)
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie*.
  4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem przez kandydata).
  7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe * (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
  8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.*
  9. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
  11. Oświadczenie (informację) w sprawie ochrony danych osobowych zwaną dalej RODO*.

 

 * druki do pobrania na stronie.

 

VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 12 lipca 2024 r. do godz. 15.00 na adres: Urząd Gminy Sułoszowa, Sułoszowa ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa, I piętro, pokój nr 25 (Dziennik Podawczy).

 

W zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Sułoszowej – Podinspektor – Ekodoradca.”

 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu oferty) nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.suloszowa.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sułoszowa oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sułoszowej.

Dodatkowych informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Sułoszowa lub pod numerem tel. 12 3896028 wewn.15

Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny.

 

Sułoszowa, 27.06.2024 r.

 




OSTRZEŻENIE METEOROLOGICZNE NR 197 od godz. 12:00 dnia 29.06.2024 do godz. 20:00 dnia 29.06.2024 – Prognozuje się upał. Temperatura maksymalna około 30°C.