Remont drogi gminnej nr 601308 K tzw. Kamieniec Dolny w miejscowości Wielmoża w km 0+086 do 0+610; gmina Sułoszowa

Numer ogłoszenia: 215266 – 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

ZOBACZ WYNIKI

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

tel. 12 3896028, faks 12 3896028 wew. 29.

  • SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    III.2) ZALICZKI

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. III.3.2) Wiedza i doświadczenie
  2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    1. III.3.3) Potencjał techniczny
    2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        1. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
        2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

          1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
          2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
          3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
            z przedmiotem zamówienia
          4. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
            • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
            • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
              o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
              a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
            • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
            • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
          5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

          6. 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
            w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
          7.  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
            o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
          8. u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

            SEKCJA IV: PROCEDURA

            IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

            najniższa cena.

            IV.3) ZMIANA UMOWY

            tak

            IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

            Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suloszowa.pl
            Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sułoszowa; Sułoszowa I 80 32-045 Sułoszowa SIWZ można również odebrać w pok. nr 11 lub za pośrednictwem poczty.

            nie