OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM na wyposażenie kuchni w oddziale przedszkolnym Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży – 2019-12-06
Sułoszowa, dnia 06.12.2019
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
na wyposażenie kuchni w oddziale przedszkolnym Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Sułoszowa
ul. Krakowska 139
32-045 Sułoszowa
telefon: 12 389 60 28
fax: 12 389 60 28 wew. 29
Korespondencja z wykonawcami będzie prowadzona: gmina@suloszowa.pl, bieda@suloszowa.pl
NIP Gminy 677-10-37-576 REGON Gminy 351555520
Godziny urzędowania: poniedziałek 9:15-17:15
wtorek – czwartek 7:30-15:30
Umowa realizowana będzie przez Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wielmoży, Wielmoża, ul. Szkolna 55, 32-045 Wielmoża.
-
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia kuchni w oddziale przedszkolnym Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w związku z realizacją projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie obejmuje dostarczenie wyposażenia kuchni w oddziale przedszkolnym do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży, Wielmoża, ul. Szkolna 55, 32-045 Sułoszowa, zgodnie z danymi zawartymi w poniższej tabeli:
Lp. |
Nazwa |
j.m. |
ilość |
1. |
ZMYWARKA GASTRONOMICZNA Z DOZOWNIKIEM PŁYNU MYJĄCEGO
|
Szt. |
1 |
2. |
SZCZYPCE UNIWERSALNE
|
Szt. |
2 |
3. |
CZAJNIK ELEKTRYCZNY
|
Szt. |
1 |
4. |
TERMOS Z KRANEM do zimnych lub ciepłych napojów, o pojemności min. 9 l. Wewnętrzny pojemnik wykonany ze stali nierdzewnej |
Szt. |
1 |
5. |
TALERZ PŁYTKI, ŚREDNICA 21 cm
|
Szt. |
20 |
6. |
MISECZKA DO ZUPY średnica ok. 19 cm, nadająca się do mycia w zmywarce |
Szt. |
20 |
7. |
KUBEK porcelanowy, pojemność 250 ml, nadający się do mycia w zmywarce i do użycia w kuchence mikrofalowej |
Szt. |
20 |
8. |
ŁYŻKA STOŁOWA wykonana ze stali nierdzewnej, nadająca się do mycia w zmywarce, długość ok. 19 cm |
Szt. |
20 |
9. |
NÓŻ STOŁOWY wykonany ze stali nierdzewnej, długość około 19 cm |
Szt. |
20 |
10. |
WIDELEC STOŁOWY wykonany ze stali nierdzewnej, długość około 19 cm, nadający się do mycia w zmywarce |
Szt. |
20 |
11. |
ŁYŻECZKA DO HERBATYwykonana ze stali nierdzewnej, długość około 15 cm, nadająca się do mycia w zmywarce |
Szt. |
20 |
12. |
NÓŻ UNIWERSALNY – długość ostrza min. 15 cm, wykonany ze stali nierdzewnej, z rączką ze sztucznego, nieślizgającego się tworzywa, nadający się do mycia w zmywarce |
Szt. |
1 |
13. |
CHOCHLA ze stali nierdzewnej, poj. Min. 250 ml., wykonana ze stali nierdzewnej, nadająca się do mycia w zmywarce |
Szt. |
1 |
14. |
WIDELEC DO PRZEWRACANIA wykonany ze stali nierdzewnej, uchwyty satynowane zakończone hakiem przydatnym do zawieszania, nadający się do mycia w zmywarce |
Szt. |
1 |
15. |
ŁYŻKA PERFOROWANA długość ok.40 cm, wykonana ze stali nierdzewnej, nadająca się do mycia w zmywarce z satynowym uchwytem zakończonym hakiem |
Szt. |
1 |
16. |
ŁYŻKA DO SERWOWANIA wykonana ze stali nierdzewnej, długość ok. 30 cm, nadająca się do mycia w zmywarce |
Szt. |
1 |
17. |
ŁYŻKA DO SPAGHETTI długość ok. 40 cm, wykonana ze stali nierdzewnej, nadająca się do mycia w zmywarce z satynowym uchwytem zakończonym hakiem |
Szt. |
1 |
18. |
ŁYŻKA CEDZAKOWA
|
Szt. |
1 |
19. |
WIDELCZYK DO CIASTA – długość ok. 15 cm, wykonany ze stali nierdzewnej, nadający się do mycia w zmywarce |
Szt. |
20 |
Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
392220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
-
TERMIN REALIZACJI / WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
20.12.2019
-
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
-
Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień,
-
Wykonawca powinien posiadać odpowiedni potencjał techniczny do realizacji zamówienia oraz dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,
-
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonej oferty.
-
SPOSÓB POROZUMIEWANIA
-
Zapytanie prowadzone jest w języku polskim.
-
Zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
-
Adres do korespondencji:
Gmina Sułoszowa
ul. Krakowska 139
32-045 Sułoszowa
e-mail: gmina@suloszowa.pl
-
Wyjaśnienie oraz zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu:
-
osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:
Katarzyna Bieda, tel. 12 389 60 28, e-mai: bieda@suloszowa.pl gmina@suloszowa.pl
-
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
-
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
-
Ofertę należy przygotować w języku polskim, na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 i dostarczony do siedziby Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub elektroniczną na adres e-mail: gmina@suloszowa.pl.
-
Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.
-
Oferta musi być własnoręcznie podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątką imienną. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć kopię stosownego pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy – jeżeli zostało udzielone.
-
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Zmiana oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY”.
-
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
-
INFORMACJE O DOKUMENTACH JAKIE MUSZĄ BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY
-
jeżeli zostało udzielone.
-
Sporządzony przez Wykonawcę formularz cenowy – Załącznik nr 2.
-
-
TERMIN SKŁADANIA OFERT
-
Oferta powinna być złożona do dnia 16.12.2019 r. do godziny 11:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wyposażenie kuchni w oddziale przedszkolnym Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020” na adres: Urząd Gminy w Sułoszowej, ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa pok. 25 – sekretariat bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: gmina@suloszowa.pl.
-
O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera.
-
Niezwłocznie po otwarciu i zbadaniu ofert Zamawiający informuje zamieszcza informację na stronie www.suloszowa.pl o:
-
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeśli jest to miejsce wykonywania działalności wykonawcy
-
wykonawcach którzy podlegają wykluczeniu
-
wykonawcach których oferty nie podlegają rozpatrzeniu,
-
WYJAŚNIANIE TREŚCI OFERT, OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, UZUPEŁNIANIE OŚWIADCZEŃ, DOKUMENTÓW I PEŁNOMOCNICTW, SKŁADANIE OFERT DODATKOWYCH
-
Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, lub złożył oświadczenia, dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy nie będzie rozpatrywana albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
-
W okolicznościach określonych w ust. 2 Zamawiający zażąda złożenia wymaganych dokumentów od Wykonawcy, który został wybrany do realizacji oferty.
-
Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w ust. 3 nie złoży na wezwanie Zamawiającego,
w wyznaczonym terminie, wymaganych dokumentów, lub uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać Wykonawcę, który zajął kolejne miejsce. -
Zamawiający poprawia w ofercie:
-
oczywiste omyłki pisarskie,
-
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
-
Jeżeli w opisywanym zapytaniu ofertowym, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
-
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
-
W przypadku złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie, Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe.
-
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100% |
-
OCENA OFERT
-
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale X.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnień złożonych dokumentów.
XII. Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO WYKLUCZA SIĘ WYKONAWCÓW, KTÓRZY:
Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego zapytania ofertowego oraz wykonawców, którzy nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.
XIII. OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA:
Ofertę Wykonawcy wykluczonego z zapytania ofertowego uznaje się za odrzuconą.
XIV. OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA NIE PODLEGA ROZPATRZENIU
-
Wykonawca w terminie od dnia doręczenia zawiadomienia do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 3 zapytania ofertowego.
-
Nie zawiera formularza ofertowego.
-
Formularz ofertowy nie jest własnoręcznie podpisany.
-
Składane dokumenty nie są czytelne.
-
Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
-
Oferta została złożona po terminie.
-
Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
XV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowany na stronie www.suloszowa.pl
XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
-
Zapytanie ofertowe unieważnia się w szczególności, jeżeli:
-
nie wpłynęła żadna oferta,
-
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
-
zawiera błędy popełnione przez zamawiającego uniemożliwiające kontynuowanie postępowania bądź zawarcie umowy.
-
Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie
XVII. INFORMACJE DODATKOWE
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz jej realizacji jest Wójt Gminy Sułoszowa z siedzibą w Urzędzie Gminy Sułoszowa, Sułoszowa, ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa, e-mail: gmina@suloszowa.pl kontakt z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Sułoszowa następuje za pomocą adresu e-mail: iod@suloszowa.pl dane osobowe, osoby której dotyczą, nie będą przekazywane do państw trzecich. dane zbierane przez Wójta Gminy Sułoszowa nie będą poddawane profilowaniu. Zamawiający informuje, że: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, XVIII. ZAŁĄCZNIKI Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) Formularz cenowy (Załącznik nr 2) Wzór Umowy (Załącznik nr 3)