OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM na dostarczenie wyposażenia łazienki do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa”

Sułoszowa, dnia 12.02.2020 r.

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

na dostarczenie wyposażenia łazienki do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Sułoszowa

ul. Krakowska 139

32-045 Sułoszowa

telefon: 12 389 60 28

fax: 12 389 60 28 wew. 29

Korespondencja z wykonawcami będzie prowadzona: gmina@suloszowa.pl, bieda@suloszowa.pl

NIP Gminy 677-10-37-576 REGON Gminy 351555520

Godziny urzędowania: poniedziałek 9:15-17:15

wtorek – czwartek 7:30-15:30

Umowa realizowana będzie przez Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wielmoży, Wielmoża, ul. Szkolna 55, 32-045 Wielmoża.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia łazienki do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w związku z realizacją projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie obejmuje dostarczenie wyposażenia łazienki do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży, Wielmoża, ul. Szkolna 55, 32-045 Sułoszowa, zgodnie z danymi zawartymi w poniższej tabeli:

Lp.

Nazwa

j.m.

ilość

1.

słuchawka prysznicowa z wężem – w zestawie powinna znajdować się słuchawka prysznicowa z uchwytem do montażu oraz wężem doprowadzającym wodę

Szt.

1

2.

Szt.

4

3.

Szt.

4

4.

kosz łazienkowy pedałowy okrągły 5 L

Szt.

2

5.

do toalety, podajnik na ręczniki papierowe

Zestaw

1

6.

elektryczna suszarka do rąk – włączana automatycznie, z zestawem do montażu

Szt.

1

7.

Szt.

2

8.

Szt.

2

9.

Zestaw geberit (stelaż, rury odpływowe, przycisk spłukujący, muszla wc, deska twarda wolnoopadająca, mata wygłuszająca, wspornik i śruby montażowe).

Zestaw

1

Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):

44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne

 

  1. TERMIN REALIZACJI / WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

10.03.2020 r.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA

          • Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień,

          • Wykonawca powinien posiadać odpowiedni potencjał techniczny do realizacji zamówienia oraz dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,

          • Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonej oferty.

  1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA

  1. Zapytanie prowadzone jest w języku polskim.

  2. Zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

 

  1. Adres do korespondencji:

Urząd Gminy Sułoszowa

ul. Krakowska 139

32-045 Sułoszowa

e-mail: gmina@suloszowa.pl

  1. Wyjaśnienie oraz zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu:

  1. osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Katarzyna Bieda, tel. 12 389 60 28, e-mail: bieda@suloszowa.pl gmina@suloszowa.pl

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

  2. Ofertę należy przygotować w języku polskim, na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 i dostarczony do siedziby Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub elektroniczną na adres e-mail: gmina@suloszowa.pl.

  3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.

  4. Oferta musi być własnoręcznie podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątką imienną. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć kopię stosownego pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy – jeżeli zostało udzielone.

  5. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Zmiana oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY”.

  6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

  1. INFORMACJE O DOKUMENTACH JAKIE MUSZĄ BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY

    1. Sporządzony przez Wykonawcę formularz cenowy – Załącznik nr 2.

    2. jeżeli zostało udzielone.

  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być złożona do dnia 24.02.2020 r. do godziny 11:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na dostawę wyposażenia łazienki do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa” na adres: Urząd Gminy w Sułoszowej, ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa pok. 25 – sekretariat bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: gmina@suloszowa.pl.

  2. O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera.

  3. Niezwłocznie po otwarciu i zbadaniu ofert Zamawiający informuje zamieszcza informację na stronie www.suloszowa.pl o:

  1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeśli jest to miejsce wykonywania działalności wykonawcy

  2. wykonawcach którzy podlegają wykluczeniu

  3. wykonawcach których oferty nie podlegają rozpatrzeniu,

  1. WYJAŚNIANIE TREŚCI OFERT, OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, UZUPEŁNIANIE OŚWIADCZEŃ, DOKUMENTÓW I PEŁNOMOCNICTW, SKŁADANIE OFERT DODATKOWYCH

    1. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

    2. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, lub złożył oświadczenia, dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy nie będzie rozpatrywana albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.

    3. W okolicznościach określonych w ust. 2 Zamawiający zażąda złożenia wymaganych dokumentów od Wykonawcy, który został wybrany do realizacji oferty.

    4. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w ust. 3 nie złoży na wezwanie Zamawiającego,
      w wyznaczonym terminie, wymaganych dokumentów, lub uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać Wykonawcę, który zajął kolejne miejsce.

    5. Zamawiający poprawia w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie,

  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  3. Jeżeli w opisywanym zapytaniu ofertowym, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

  4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

  5. W przypadku złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie, Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe.

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100%

  1. OCENA OFERT

    1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale X.

    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

    4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnień złożonych dokumentów.

XII. Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO WYKLUCZA SIĘ WYKONAWCÓW, KTÓRZY:

Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego zapytania ofertowego oraz wykonawców, którzy nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.

XIII. OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA:

Ofertę Wykonawcy wykluczonego z zapytania ofertowego uznaje się za odrzuconą.

XIV. OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA NIE PODLEGA ROZPATRZENIU

  1. Wykonawca w terminie od dnia doręczenia zawiadomienia do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 3 zapytania ofertowego.

  2. Nie zawiera formularza ofertowego.

  3. Formularz ofertowy nie jest własnoręcznie podpisany.

  4. Składane dokumenty nie są czytelne.

  5. Zawiera błędy w obliczeniu ceny.

  6. Oferta została złożona po terminie.

  7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

XV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowany na stronie www.suloszowa.pl

XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

  2. Zapytanie ofertowe unieważnia się w szczególności, jeżeli:

  1. nie wpłynęła żadna oferta,

  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

  3. zawiera błędy popełnione przez zamawiającego uniemożliwiające kontynuowanie postępowania bądź zawarcie umowy.

  4. Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie

XVII. INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

  • administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz jej realizacji jest Wójt Gminy Sułoszowa z siedzibą w Urzędzie Gminy Sułoszowa, Sułoszowa, ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa, e-mail: gmina@suloszowa.pl

  • kontakt z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Sułoszowa następuje za pomocą adresu e-mail: iod@suloszowa.pl

  • dane osobowe, osoby której dotyczą, nie będą przekazywane do państw trzecich.

  • dane zbierane przez Wójta Gminy Sułoszowa nie będą poddawane profilowaniu.

  • Zamawiający informuje, że:

    1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,

    XVIII. ZAŁĄCZNIKI

    1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)

    2. Formularz cenowy (Załącznik nr 2)

    3. Wzór Umowy (Załącznik nr 3)