Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze inspektor ds. księgowości i rozliczeń VAT w Referacie Finansowym.

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY SUŁOSZOWA

 o naborze na stanowisko urzędnicze

   Urząd Gminy Sułoszowa ul. Krakowska 139 32-045 Sułoszowa

II. Stanowisko:

   III. Wymagania niezbędne:

      1. obywatelstwo polskie,

     4. Udokumentowane przeszkolenie w zakresie rozliczeń podatku VAT w j.s.t zrealizowane po centralizacji systemu rozliczeń VAT w j.s.t

     6. znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych i bankowości elektronicznej, sprawozdawczość GUS.

7. bardzo dobra znajomość ustawy o VAT i przepisów wykonawczych do tej ustawy , dobra znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych, zasad rachunkowości budżetowej, znajomość przepisów i rozliczeń związanych z podatkiem VAT, obsługa programów biurowych.

         9. nieposzlakowana opinia.

 IV. Wymagania dodatkowe:

                3. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, komunikatywność.

 V. Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:

Zadania główne:

  • szczegółowa analiza faktur zakupu pod kątem posiadania praw do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wraz z prowadzeniem rejestrów zakupu dla celów rozliczania podatku VAT.

  • Rozliczanie podatku VAT z Urzędem Skarbowym,

  • Prowadzenie rozliczeń w ramach centralizacji, zestawienie zbiorczych rejestrów sprzedaży i zakupu na podstawie rejestrów cząstkowych z jednostek celem sporządzenia centralnej deklaracji VAT-7

  • Wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych , w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakupów towarów i usług pod kątem posiadania prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania lub zwolnień z podatku,

  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym oraz weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów w zakresie dokumentów księgowych, które są sprawdzane pod względem formalnym i rachunkowym,

  • sporządzenie zbiorczej deklaracji podatkowej VAT-7 Gminy Sułoszowa na podstawie cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku vat,

  • sporządzanie korekt deklaracji VAT-7 dla Urzędu Gminy,

  • sporządzanie zbiorczej korekty deklaracji VAT-7 dla Gminy Sułoszowa,

  • przygotowywanie danych do przelewu podatku należnego VAT do Urzędu Skarbowego,

  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez Pana Wójta , Skarbnika Gminy.

Zadania okresowe:

  •  wymiar czasu pracy – pełny etat – 40 godzinny tygodniowy czas pracy,

  • przewidywany termin zatrudnienia – sierpień/wrzesień 2018

 VII. Wskaźnik niepełnosprawności:

 VIII. Dokumenty wymagane:

  • podpisane własnoręcznie:

                   zawodowej,

                    kopie dokumentów potwierdzających,

                            pisemne oświadczenia :

                              pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.

*Druki do pobrania na stronie .

Dokumenty dodatkowe (jeżeli kandydat posiada):

  • kopie zakresu obowiązków,

  • .

 1. Termin: do dnia 14 sierpnia 2018 roku, do godz. 15oo

Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor ds. księgowości i rozliczeń podatku od towarów i usług (VAT)”

 X. Informacje dodatkowe:

  • Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności

  • Bliższych informacji udziela: Skarbnik Gminy tel. 12 3896028 wew. 20.

 

Wójt

Stanisław Gorajczyk