Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze inspektor ds. księgowości i rozliczeń VAT w Referacie Finansowym.
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY SUŁOSZOWA
o naborze na stanowisko urzędnicze
Urząd Gminy Sułoszowa ul. Krakowska 139 32-045 Sułoszowa
II. Stanowisko:
III. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
4. Udokumentowane przeszkolenie w zakresie rozliczeń podatku VAT w j.s.t zrealizowane po centralizacji systemu rozliczeń VAT w j.s.t
6. znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych i bankowości elektronicznej, sprawozdawczość GUS.
7. bardzo dobra znajomość ustawy o VAT i przepisów wykonawczych do tej ustawy , dobra znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych, zasad rachunkowości budżetowej, znajomość przepisów i rozliczeń związanych z podatkiem VAT, obsługa programów biurowych.
9. nieposzlakowana opinia.
IV. Wymagania dodatkowe:
3. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, komunikatywność.
V. Zakres zadań wykonywanych na w/w stanowisku:
Zadania główne:
-
szczegółowa analiza faktur zakupu pod kątem posiadania praw do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wraz z prowadzeniem rejestrów zakupu dla celów rozliczania podatku VAT.
-
Rozliczanie podatku VAT z Urzędem Skarbowym,
-
Prowadzenie rozliczeń w ramach centralizacji, zestawienie zbiorczych rejestrów sprzedaży i zakupu na podstawie rejestrów cząstkowych z jednostek celem sporządzenia centralnej deklaracji VAT-7
-
Wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych , w zakresie analizowania i kwalifikowania dokonanych przez jednostki zakupów towarów i usług pod kątem posiadania prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz analizowanie dokonywanej sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania lub zwolnień z podatku,
-
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym oraz weryfikacja kompletności i rzetelności dokumentów w zakresie dokumentów księgowych, które są sprawdzane pod względem formalnym i rachunkowym,
-
sporządzenie zbiorczej deklaracji podatkowej VAT-7 Gminy Sułoszowa na podstawie cząstkowych deklaracji VAT-7 dostarczanych przez jednostki organizacyjne objęte centralizacją rozliczeń podatku vat,
-
sporządzanie korekt deklaracji VAT-7 dla Urzędu Gminy,
-
sporządzanie zbiorczej korekty deklaracji VAT-7 dla Gminy Sułoszowa,
-
przygotowywanie danych do przelewu podatku należnego VAT do Urzędu Skarbowego,
-
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Pana Wójta , Skarbnika Gminy.
Zadania okresowe:
-
wymiar czasu pracy – pełny etat – 40 godzinny tygodniowy czas pracy,
-
przewidywany termin zatrudnienia – sierpień/wrzesień 2018
VII. Wskaźnik niepełnosprawności:
VIII. Dokumenty wymagane:
-
podpisane własnoręcznie:
zawodowej,
kopie dokumentów potwierdzających,
pisemne oświadczenia :
pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.
*Druki do pobrania na stronie .
Dokumenty dodatkowe (jeżeli kandydat posiada):
-
kopie zakresu obowiązków,
-
.
1. Termin: do dnia 14 sierpnia 2018 roku, do godz. 15oo
„ Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor ds. księgowości i rozliczeń podatku od towarów i usług (VAT)”
X. Informacje dodatkowe:
-
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności
-
Bliższych informacji udziela: Skarbnik Gminy tel. 12 3896028 wew. 20.
Wójt
Stanisław Gorajczyk