Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. ewidencji ludności i obsługi rady
Zał. Nr 1do zarządzenia Nr 11/2020
Wójta Gminy Sułoszowa
z dnia 5 maja 2020r.
WÓJT GMINY SUŁOSZOWA
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor ds. ewidencji ludności i obsługi rady
w Urzędzie Gminy w Sułoszowej w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich na stanowisko podinspektor ds. ewidencji ludności oraz obsługi rady w pełnym wymiarze czasu pracy.
-
Wymagania niezbędne.
1. Wykształcenie wyższe magisterskie (administracja, prawo )
2. Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:
a) jest obywatelem polskim,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
e) posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
3. Znajomość przepisów:
– ustawy o ewidencji ludności ,
– ustawy o samorządzie gminnym,
– kodeks postępowania administracyjnego,
– Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
4. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
5. Umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Excel).
6. Posiada łącznie co najmniej dwu letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach administracji samorządowej lub jednostkach administracji rządowej z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
-
Wymagania dodatkowe podlegające ocenie
1.Znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o pracownikach samorządowych, archiwów zakładowych, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
2.Biegła znajomość obsługi komputera w tym Systemów Rejestrów Państwowych poprzez Aplikacje ,,ŹRÓDŁO”,
3.Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.
4.preferowana znajomość języka angielskiego,
5.zaangażowanie,kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
6.Odporność na stres.
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
-
Prowadzenie Rejestru Mieszkańców (RM) oraz Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców (RZC).
-
Wykonywanie czynności związanych z zameldowania, wymeldowania, zgłoszenia wyjazdu na pobyt : czasowy, stały oraz zgłoszenia powrotu z pobytu czasowego w Rejestrze poprzez Aplikację ‘’Źródło”.
-
Udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń z Rejestru Mieszkańców (RM) oraz Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców
-
Nadanie numeru PESEL i zmiana numeru PESEL z Urzędu i na wniosek.
-
Wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych oraz o odmowie udostępniania danych osobowych.
-
Usuwanie niezgodności, aktualizacja, weryfikacja danych w Rejestrze Mieszkańców (RM),Rejestrze Zamieszkania Cudzoziemców (RZC) oraz Rejestrze PESEL poprzez Aplikację ,,Źródło”.
7. Współpraca i przekazywanie danych do innych organów.
8. Prowadzenie z urzędu lub na wniosek strony postępowań administracyjnych w sprawach meldunkowych.
9. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań.
10. Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń należących do zakresu działania.
11. Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Gminy, zatwierdzonych przez Radę Gminy wniosków komisji i interpelacji radnych.
12. Protokołowanie sesji Rady Gminy oraz Komisji Rady,
13. Prowadzenie biura rady,
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Praca w budynku Urzędu Gminy w Sułoszowej ul. Krakowska 139 (budynek urzędu, istnieje podjazd dla osób niepełnosprawnych brak windy),
2. Praca w wymiarze 1 etatu, siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna.
3. Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu a także innymi urzędami i instytucjami.
4. Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, oraz obsługa urządzeń biurowych.
5. Planowany okres zatrudnienia od dnia 1 sierpnia 2020r.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu styczniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sułoszowej, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6 %.
VI. Wymagane dokumenty
-
list motywacyjny,
-
CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej oraz numerem telefonu
-
oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie*
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),*
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,*
-
kopia dowodu osobistego (oryginał dowodu osobistego do wglądu w trakcie ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
-
oświadczenie (informację) w sprawie ochrony danych osobowych zwanego dalej RODO*
* druki do pobrania na stronie.
VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 20 maja 2020 r. do godz. 15,00
pod adresem: Urząd Gminy Sułoszowa, Sułoszowa ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa,
I piętro, pokój nr 25 (Dziennik Podawczy).
W zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Sułoszowej – podinspektor ds. ewidencji ludności i obsługi rady”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu oferty) nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 3896028 wew.15
* druki do pobrania na stronie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej www.suloszowa.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Sułoszowej.
Sułoszowa, 05.05.2020r.
Wójt
mgr inż. Stanisław Gorajczyk