Przycisk.png

Szkody w uprawach - gradobicie 2020

Wójt Gminy Sułoszowa informuje, że w dniu 26 czerwiec 2020 r. powiadomił Wojewodę Małopolskiego o wystąpieniu na terenie gminy niekorzystnego…

Projekt „Wspieraj lokalnie” powstał dzięki współpracy Instytutu Wsparcia Organizacji Pozarządowych z PITax.pl Łatwe podatki.

podworko talentow nivea

baner system informacji przestrzennej

Projekt "e-Xtra kompetentna Sułoszowa - rozwój kompetencji cyfrowych w gminie Sułoszowa.”

MapaGminy 01 n small

 

mikroporady

 

 

 

Pliki Cookie

Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies w celu zapewnienia komfortu podczas jej przeglądania. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki internetowej. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz jednak we własnym zakresie zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej decydujące o używaniu plików cookies.

Odwiedza nas 1310 gości oraz 0 użytkowników.

europejski fundusz spoleczny logo

Sułoszowa, dnia 04.12.2019

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

na dostarczenie mebli do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Sułoszowa
ul. Krakowska 139
32-045 Sułoszowa
telefon: 12 389 60 28
fax: 12389 60 28 wew. 12

Korespondencja z wykonawcami będzie prowadzona: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP Gminy 677-10-37-576 REGON Gminy 351555520
Godziny urzędowania: poniedziałek 9:15-17:15
wtorek – czwartek 7:30-15:30

Umowa realizowana będzie przez Zespół Szkolno – Przedszkolny w Wielmoży, Wielmoża, ul. Szkolna 55, 32-045 Wielmoża.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyposażenia meblowego do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w związku z realizacją projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie obejmuje dostarczenie mebli do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży, Wielmoża, ul. Szkolna 55, 32-045 Sułoszowa, zgodnie z danymi zawartymi w poniższej tabeli:

 

Lp.

Nazwa

j.m.

ilość

1.

Zestaw mebli premium - kolor zielony:

Szafki wyposażone w nóżki z możliwością poziomowania. Meble wykonane z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w odcieniu brzozy, z obrzeżem ABS o gr. 2 mm, fronty wykonane z kolorowej płyty MDF.
Zestaw zawiera:
• Szafa wysoka – szara, 1 szt.
• Szafa wysoka z zamkiem – zielona, 1 szt.
• Szafka z szufladami– szara, 1 szt.
• Szafka z półkami z regulowaną wysokością półek, 1 szt.
• Drzwiczki – zielone, 1 para.

Szt.

1

2.

Zestaw do przechowywania klocków – Meble wykonane z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji brzozy z obrzeżem ABS multiplex, uzupełnione detalami wykonanymi z kolorowej płyty laminowanej. Zestaw zawiera:
• Szafka na pojemniki na cokole - 3 kolumny, 1 szt., wym. 104 x 48 x 87,1 cm
• Pojemnik - transparentny, 3 szt. Dostarczany z prowadnicami, wym. 31,2 x 42,7 x 30 cm
• Pojemnik - limonka, 3 szt. Dostarczany z prowadnicami, wym. 31,2 x 42,7 x 30 cm,kolor limonkowy.

Szt.

2

3.

Szafka z liskiem - wykonana z płyty laminowanej w tonacji brzozy, o gr. 18 mm.

Szt.

2

4.

Szafka wykonana z płyty laminowanej w tonacji brzozy o gr. 18 mm, wyposażona w 3 półki, wym. 69 x 40 x 87 cm

Szt.

2

5.

Szafka - meble wykonane z trudnopalnej płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji brzozy.
• Nadstawka XL z 3 półkami, 1 szt.
• Drzwiczki do nadstawki XL - brzozowe, 1 para
• Szafka D z 3 półkami na cokole, 1 szt.
• Drzwiczki do szafki z półkami D - brzozowe, 1 para
• wym. 89.1 x 41.5 x 203

Szt.

2

6.

Biurko wykonane z płyty laminowanej o gr. 18 mm w tonacji buku lub klonu, wykończone obrzeżem o gr. 2 mm. Wyposażone w 1 szufladę zamykaną na zamek.
• wym. 120 x 60 x 76 cm
• klon

Szt.

1

7.

Krzesło obrotowe - Wyposażone w wysokie, ergonomicznie wyprofilowane oparcie, zapewniające optymalne wsparcie dla kręgosłupa. Regulowana wysokość. Krzesło na kółkach. Materiał: 100% włókno syntetyczne.
• śr. 63 cm
• wys. siedziska 42,5-55,5 cm

Szt.

2

8.

Biblioteczka - Wykonana z płyty laminowanej w tonacji brzozy, o gr. 18 mm.
Szafka z półkami o regulowanej wysokości, przeznaczona głównie do przechowywania książek i gier, wykonana z płyty laminowanej w tonacji brzozy. wym. 83,6 x 30 x 120 cm

Szt.

1

9.

Szafka narożna wykonana z płyty laminowanej w tonacji klonu oraz białej o gr. 18 mm.
• wym. 41,5 x 41,5 x 124,2 cm

Szt.

1

10.

Szafka z półkami, stelaż wykonany z płyty wiórowej laminowanej w kolorze brzoza. Tylna ściana wykonana z płyty HDF z możliwością montażu drzwi z płyty MDF, dostępnych w kolorze zielonym. Wymiary: szer. 105 cm, gł. 47 cm wys. 76 cm.

Szt.

1

11.

Drzwi do szafki z półkami wykonane z płyty MDF w kolorze zielonym Wymiary: szer. 49,5 cm, wys. 57 cm.

Szt.

1

12.

Szafka z trzema półkami w środku, wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji brzozy, z obrzeżem PCV. Wyposażona w drzwi z zamkiem, drugie skrzydło drzwi z zasuwkami na górze i na dole, uchwyty w kolorze aluminium.
• wym. drzwi 74,9 x 59,5 cm.
• wym. 89,1 x 41,5 x 87,1 cm

Szt.

1

13.

Szafka plastyczna z wyposażeniem - dwustronna szafka zapewniająca możliwości przechowywania artykułów do plastyki. Całość składa się z: półki otwartej, wym.: 98 x 33 x 20 cm, półki regałowej średniej, wym.: 60 x 33 x 15 cm, dwóch półek regałowych małych, wym.: 29 x 33 x 30 cm, półki regałowej wysokiej z małymi przegródkami, wym.: 29 x 33 x 30 cm (wym. jednej przegródki 32 x 33 x 9 cm), szafki dwustronnej, wym.: 30 x 33 x 30 cm, szuflady dwustronnej, wym. : 58 x 33 x 30 cm; szafka wykonana z płyty wiórowej o gr. 18 mm w odcieniu brzozy, wym. całego mebla: 98 x 33 x 102 cm. Wyposażenie:

Papier rysunkowy biały A4, Brystol biały A3 100 arkuszy, Papierowy MIX, Bibuła gładka 30 ark., Kredki trójkątne drewniane cienkie. Zestaw klasowy 300 szt., Tempery 1-litrowe. 6 kolorów, Pędzle standard mix 24 szt., Płaskie pędzle z gąbki, Plastelina zestaw klasowy, Druciki kreatywne Kolorowe, Klej uniwersalny 1 litr, karton

Szt.

2

14.

Stół ośmiokątny Blat w kolorze bukowym z obrzeżem multiplex. Nogi metalowe bez regulacji.
Wym. blatu 132 x 132 cm, śr. 142 cm,
gr. blatu 25 mm
Wys. stołu 76 cm

Szt.

4

15.

Krzesełka rozmiar 3 35 cm x 18 cm Krzesła z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki bukowej o gr. 6 mm. Stelaż został wykonany z rury okrągłej o śr. 18 mm. Wyprofilowane siedzisko, delikatnie zaokrąglone oparcie.

Szt.

20

16.

Krzesełka rozmiar 2 31 cm x 16 cm. Krzesła z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki bukowej o gr. 6 mm. Stelaż został wykonany z rury okrągłej o śr. 18 mm. Wyprofilowane siedzisko, delikatnie zaokrąglone oparcie.

Szt.

20

17.

Łóżeczka przedszkolne zestaw 5 szt.

wym. 133x57x15cm

zestaw

4

18.

Szafka z instrumentami muzycznymi: Szafka wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze buk, niebieski front szuflady oraz z fronty w kolorze czerwonym , wykonane z płyty MDF. wym. 56 x 85 x 38 cm

Zawartość szafki:
dzwonki na drewnianej rączce (2 szt.),
pałeczki z dzwonkami (2 szt.),
talerze (2 szt.),
trójkąty (3 szt.),
talerzyki z rączką (1 szt.),
marakasy (2 szt.),
marakasy kolorowe (2 szt.),
shaker marakas z tarką (1 szt.),
tarka giro (1 szt.),
tonblok z tarką (1 szt.),
klawesy (4 szt.),
tamburyn z membraną 21 cm (1 szt.),
bębenek ręczny 25 cm (1 szt.),
tamburyn 21 cm (1 szt.),
pudełka akustyczne (2 szt.),
kastaniety drewniane (4 szt.),
kastaniety z rączką (2 szt.),
marakasy jajka (2 szt.),
dzwonki z rączką (8 szt.),
drewniane ksylofony (2 szt.)
wym. 56 x 85 x 38 cm

Szt.

1

19.

szatnia chmurka ze stelażem – dla 6 dzieci - Półeczka z przegródkami oraz ławeczka wykonane z płyty laminowanej w tonacji jasnego buku. Pod ławeczką metalowe pręty na buty pozwalające utrzymać czystość pod szatnią.
• wys. siedziska 34 cm
• wym. 136 x 42 x 137 cm

Szt.

4

20.

szatnia chmurka rogowa - stabilna i funkcjonalna szatnia z metalowym stelażem i aplikacją w 5 kolorach. Półeczka z przegródkami oraz ławeczka wykonane z płyty laminowanej w tonacji jasnego buku. Pod ławeczką metalowe pręty na buty pozwalające utrzymać czystość pod szatnią.
• wys. siedziska 34 cm
• wym. 67,5 x 67,5 x 137 cm

Szt.

1

Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):

39161000-8 Meble przedszkolne

  1. TERMIN REALIZACJI / WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

17.12.2019 r.

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA

          • Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień,

          • Wykonawca powinien posiadać odpowiedni potencjał techniczny do realizacji zamówienia oraz dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,

          • Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonej oferty.

  1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA

  1. Zapytanie prowadzone jest w języku polskim.

  2. Zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

  1. Adres do korespondencji:

Urząd Gminy Sułoszowa

ul. Krakowska 139

32-045 Sułoszowa

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Wyjaśnienie oraz zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu:

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści ogłoszenia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia przesłania ogłoszenia;

  2. jeżeli Wykonawca nie złoży wniosku o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w terminie wskazanym w rozdziale V ust. 4 pkt 1 wówczas Zamawiający nie musi udzielić wyjaśnień i może pozostawić wniosek bez rozpatrzenia;

  3. Zamawiający treść pytań wraz z wyjaśnieniami opublikuje na stronie www.suloszowa.pl;

  4. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną zmianę treści ogłoszenia Zamawiający opublikuje na stronie www.suloszowa.pl, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert;

  5. w przypadku wprowadzenia zmian, o których mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 4 Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert;

  6. osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami są:

Katarzyna Bieda, tel. 12 389 60 28, e-mai: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

  2. Ofertę należy przygotować w języku polskim, na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania i dostarczony do siedziby Zamawiającego osobiście, drogą pocztową lub elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  3. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.

  4. Oferta musi być własnoręcznie podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis powinien być czytelny lub opisany pieczątką imienną. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć kopię stosownego pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy – jeżeli zostało udzielone.

  5. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Zmiana oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY”.

  6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

  1. INFORMACJE O DOKUMENTACH JAKIE MUSZĄ BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY

    1. Sporządzony przez Wykonawcę formularz ofertowy - Załącznik nr 1

    2. Sporządzony przez Wykonawcę formularz cenowy – Załącznik nr 2

    3. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy - jeżeli zostało udzielone.

  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być złożona do dnia 12.12.2019 r. do godziny 11:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na dostawę i montaż mebli do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Wielmoży w ramach projektu „Wsparcie przedszkolaków w Gminie Sułoszowa” na adres: Urząd Gminy w Sułoszowej, ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa pok. 25 – sekretariat bądź drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  2. O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera.

  3. Niezwłocznie po otwarciu i zbadaniu ofert Zamawiający informuje zamieszcza informację na stronie www.suloszowa.pl o:

  1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeśli jest to miejsce wykonywania działalności wykonawcy

  2. wykonawcach którzy podlegają wykluczeniu

  3. wykonawcach których oferty nie podlegają rozpatrzeniu,

  1. WYJAŚNIANIE TREŚCI OFERT, OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, UZUPEŁNIANIE OŚWIADCZEŃ, DOKUMENTÓW I PEŁNOMOCNICTW, SKŁADANIE OFERT DODATKOWYCH

    1. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

    2. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, lub złożył oświadczenia, dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy nie będzie rozpatrywana albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.

    3. W okolicznościach określonych w ust. 2 Zamawiający zażąda złożenia wymaganych dokumentów od Wykonawcy, który został wybrany do realizacji oferty.

    4. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w ust. 3 nie złoży na wezwanie Zamawiającego,
      w wyznaczonym terminie, wymaganych dokumentów, lub uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać Wykonawcę, który zajął kolejne miejsce.

    5. Zamawiający poprawia w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie,

  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

    1. Jeżeli w opisywanym zapytaniu ofertowym, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

    2. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

    3. W przypadku złożenia ofert dodatkowych o takiej samej cenie, Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe.

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100%

  1. OCENA OFERT

    1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale X.

    2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

    3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

    4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnień złożonych dokumentów.

XII. Z ZAPYTANIA OFERTOWEGO WYKLUCZA SIĘ WYKONAWCÓW, KTÓRZY:

Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego zapytania ofertowego oraz wykonawców, którzy nie spełnili warunków udziału w postępowaniu.

XIII. OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA:

Ofertę Wykonawcy wykluczonego z zapytania ofertowego uznaje się za odrzuconą.

XIV. OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH OFERTA NIE PODLEGA ROZPATRZENIU

  1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem rozdziału IX ust. 5 pkt 3 zapytania ofertowego.

  2. Wykonawca w terminie od dnia doręczenia zawiadomienia do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 3 zapytania ofertowego.

  3. Nie zawiera formularza ofertowego.

  4. Formularz ofertowy nie jest własnoręcznie podpisany.

  5. Składane dokumenty nie są czytelne.

  6. Zawiera błędy w obliczeniu ceny.

  7. Oferta została złożona po terminie.

  8. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

XV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowany na stronie www.suloszowa.pl

XVI. INFORMACJE DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

  2. Zapytanie ofertowe unieważnia się w szczególności, jeżeli:

  1. nie wpłynęła żadna oferta,

  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

  3. zawiera błędy popełnione przez zamawiającego uniemożliwiające kontynuowanie postępowania bądź zawarcie umowy.

  4. Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie

XVII. INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 2018.127.2 z 23.05.2018 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu wyboru Wykonawcy, zawarcia umowy oraz jej realizacji jest Wójt Gminy Sułoszowa z siedzibą w Urzędzie Gminy Sułoszowa, Sułoszowa, ul. Krakowska 139, 32-045 Sułoszowa, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  2. kontakt z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Sułoszowa następuje za pomocą adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  3. przetwarzanie danych osobowych będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania w zakresie dokonania wydatków oraz realizacji zawartej umowy;

  4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.);

  5. podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu i zawarcia umowy;

  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp i wynika z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  7. przekazane dane zawsze będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.

  8. każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługują uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych: żądanie od administratora dostępu do danych osobowych, żądanie od administratora sprostowania danych osobowych, żądanie od administratora usunięcia danych osobowych, dla przypadków określony w art. 17 RODO, żądanie od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, dla przypadków określonych w art. 18 RODO, wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, dla przypadków określony w art. 21 RODO, wniesienie skargi do organu nadzorczego – do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

  9. dane osobowe, osoby której dotyczą, nie będą przekazywane do państw trzecich.

  10. dane zbierane przez Wójta Gminy Sułoszowa nie będą poddawane profilowaniu.

Zamawiający informuje, że:

  1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,

wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

XVIII. ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)

  2. Formularz cenowy (Załącznik nr 2)

  3. Wzór Umowy (Załącznik nr 3)

Załączniki:
Pobierz plik (formularz cenowy.xls)formularz cenowy.xls[ ]36 kB
Pobierz plik (formularz ofertowy.doc)formularz ofertowy.doc[ ]37 kB
Pobierz plik (umowa.doc)umowa.doc[ ]73 kB
Pobierz plik (zapytanie ofertowe meble.doc)zapytanie ofertowe meble.doc[ ]95 kB

zakup-sredniego-samochodu-rat-gas-dla-osp-wielmoza-wartosc-inwest-96592000-finansowany_1.jpg

Tablica_informacyjna___remizy_2020.jpg

projekt kompetencje kluczem do sukcesu

projekt weze strazackie

projekt wsparcie przedszkolakow w gminie suloszowa mid

Zakup sredniego samochodu ratowniczo tablica na strone internetowa

Tablica informacyjna Malopolskie Remizy 2019 OSP Wielmoza

wfosigw suloszowa ver 2 small

piekna malopolska wies